Gå til innhold

Oslo i vinterferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og min datter på 13 skal til Oslo i vinterferien noen dager. Noen som har tips til hva vi kan gjøre, kule plasser og lunsje/ spise middag etc. Helst ikke kjederestauranter😀

Hun vil også gå i vintagebutikker, noen som passer bedre for unge enn andre? 

Anonymkode: ef297...636

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 9.11):

Meg og min datter på 13 skal til Oslo i vinterferien noen dager. Noen som har tips til hva vi kan gjøre, kule plasser og lunsje/ spise middag etc. Helst ikke kjederestauranter😀

Hun vil også gå i vintagebutikker, noen som passer bedre for unge enn andre? 

Anonymkode: ef297...636

Mathallen på Vulcan. Et helt utrolig utvalg av spisesteder.

Skrevet

Fjortisdattera di vil nok sette pris på om hun gå rundt på Oslo city. Mange kjekke innvandrergutter der som prøver å sjekke opp norske fjortisjenter. 

Anonymkode: 8c343...492

Skrevet
Kjetil E skrev (1 time siden):

Mathallen på Vulcan. Et helt utrolig utvalg av spisesteder.

Mathallen i Torggata synes jeg er bedre😊. Soulcake på Eger er også populær.

Vintagebutikker på Løkka. Ellers så kan jo Fretex- spesielt på Løkka ha mye bra. Passer bra med å spise brunsj på https://www.ching-ching.no/brunch

Kos dere! 

Anonymkode: 80caa...31b

Skrevet

Jeg og mine jenter på 10 og 12 år liker det nye området rundt Munchmuseet godt. Like ved Operaen, nye Deichman og shopping i Arkaden og Oslo City om det er noe som skal handles. Villa Paradiso er en ok restaurant med utsikt over Munch. Ellers har du Nodee i Barcode om dere liker asiatisk. Sørenga utenfor der igjen. Er jo veldig fint om sommeren da, men sikkert fint på en klar vinterdag også. 

Anonymkode: cd269...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...