AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #1 Skrevet 10. februar 2022 Meg og min datter på 13 skal til Oslo i vinterferien noen dager. Noen som har tips til hva vi kan gjøre, kule plasser og lunsje/ spise middag etc. Helst ikke kjederestauranter😀 Hun vil også gå i vintagebutikker, noen som passer bedre for unge enn andre? Anonymkode: ef297...636
Kjetil E Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 9.11): Meg og min datter på 13 skal til Oslo i vinterferien noen dager. Noen som har tips til hva vi kan gjøre, kule plasser og lunsje/ spise middag etc. Helst ikke kjederestauranter😀 Hun vil også gå i vintagebutikker, noen som passer bedre for unge enn andre? Anonymkode: ef297...636 Mathallen på Vulcan. Et helt utrolig utvalg av spisesteder.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Fjortisdattera di vil nok sette pris på om hun gå rundt på Oslo city. Mange kjekke innvandrergutter der som prøver å sjekke opp norske fjortisjenter. Anonymkode: 8c343...492
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Kjetil E skrev (1 time siden): Mathallen på Vulcan. Et helt utrolig utvalg av spisesteder. Mathallen i Torggata synes jeg er bedre😊. Soulcake på Eger er også populær. Vintagebutikker på Løkka. Ellers så kan jo Fretex- spesielt på Løkka ha mye bra. Passer bra med å spise brunsj på https://www.ching-ching.no/brunch Kos dere! Anonymkode: 80caa...31b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Jeg og mine jenter på 10 og 12 år liker det nye området rundt Munchmuseet godt. Like ved Operaen, nye Deichman og shopping i Arkaden og Oslo City om det er noe som skal handles. Villa Paradiso er en ok restaurant med utsikt over Munch. Ellers har du Nodee i Barcode om dere liker asiatisk. Sørenga utenfor der igjen. Er jo veldig fint om sommeren da, men sikkert fint på en klar vinterdag også. Anonymkode: cd269...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå