Gå til innhold

Hvilken ring liker du best? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊 

Min elskede pappa døde brått for en stund siden. Jeg har igjen noen kroner etter ham, etter alt "nødvendig" som begravelse, ubetalte regninger osv er betalt. Disse har jeg lyst til å kjøpe meg f.eks en ring for. Hvilken av disse 2 liker du best? Hvitt eller gult gull? 

Screenshot_20220210-070500_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220210-070443_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220210-070235_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220210-070233_Samsung Internet.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte nr.3 best.~

Anonymkode: a3ecd...1b0

• Liker 5
Skrevet

Den øverste. 

Anonymkode: 2bd9a...070

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Nora i gult gull

Anonymkode: 3d9bb...34e

• Liker 4
Skrevet

Nr 1. 

Kanskje du kan høre om det er mulighet for å gravere inn noen ord? Feks noe som minner deg om din far e.l. 

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg likte Nora best. Selv må jeg ha hvitt gull, da jeg synes ikke jeg kler gult gull. Men synes gult gull er fint også. 

Anonymkode: fd658...fae

Gjest Paramount
Skrevet

Dersom du har tenkt å bruke ringen hver dag ville jeg valgt den tynneste i hvitt gull. Dersom det er snakk om en ring du har tenkt å bruke når du pynter deg, ville jeg valgt den samme i gylden utgave. Det kommer litt an på hva du ellers har på fingrene av ringer også.

Gjest Blondie65
Skrevet

Nr 3, uten tvil - altså Nora i hvitt gull. Dette fordi jeg ville brukt en slik ring hver dag og da bør den være nøytral nok til å gå sammen med det meste av det jeg bruker. Hvis du bruker en del gyllent gull selv (det gjør ikke jeg) ville jeg valgt den i gyllen utgave. 

Skrevet

Sølv vil se best ut på deg om du har kald undertone, gull om du har varm.

Anonymkode: b5933...c72

Skrevet

Nr. 1, jeg liker gull. Generelt den første typen. Ser for meg at diamanter som "står ut" litt fra ringen er lett å hekte fast i ting? 

Anonymkode: 63d28...cb5

• Liker 4
Skrevet

Kondolerer, forresten ❤️ 

Anonymkode: 63d28...cb5

• Hjerte 3
Skrevet

den øverste. blå safir er nydelig og det sies at den har helbredende egenskaper :) beklager så mye at du mistet faren din.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kondolerer ❤️ Jeg ville valgt nr 2

• Hjerte 2
Skrevet
Paramount skrev (2 timer siden):

Dersom du har tenkt å bruke ringen hver dag ville jeg valgt den tynneste i hvitt gull. Dersom det er snakk om en ring du har tenkt å bruke når du pynter deg, ville jeg valgt den samme i gylden utgave. Det kommer litt an på hva du ellers har på fingrene av ringer også.

Tenker det samme, og vil gjerne bruke den hele tiden. Men samtidig har allianseringene jeg så på en ekstra betydning om jeg velger den. Den har 5 stener og jeg har 5 barn som betydde veldig mye for pappa ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nr 4 til hverdags og den øverste hvis det kun er til finere anledninger. Nå har jeg begynt å like gult gull mer og mer, før var det kun hvitt gull og sølv det gikk i.

Anonymkode: a3779...0f7

Skrevet

Se litt på hva som kler deg best av hvitt og gult. Har du kald hudtone, ser hvitt gull mye bedre ut enn vanlig gull.

Jeg har kald hudtone, og gull ser virkelig ikke fint ut på meg i det hele tatt. Mens søsteren min er varm i huden, og ikke kler sølv og hvitt gull. 

Jeg synes nr 2 og 3 var finest. 

Anonymkode: 93846...a76

Skrevet

Nr 2 var finest.

Anonymkode: 57a8f...555

Skrevet

Jeg er glad i gult gull, men akkurat til diamanter passer hvitt gull best, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...