Gå til innhold

Hvor høy er du, og er du fornøyd med høyden din eller kunne du tenke deg å være høyere/kortere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 172 cm og er aldeles fornøyd med det.

Anonymkode: c5f09...ae1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten kvinne.

Ts

Anonymkode: c5f09...ae1

Skrevet

Jeg er 165 cm og kvinne. Skulle gjerne ha vært 5 cm lengre i beina 😁 Men det er naturligvis ikke noe jeg går rundt og tenker på, slike spørsmål er jo tidenes i-landsproblematikk 😆

Anonymkode: ab05c...bdd

• Liker 4
Skrevet

Jeg er jente og 165 cm, fornøyd med det. 

Anonymkode: c6bcc...c64

Skrevet

Jeg er 1,80 og fornøyd med det. Ikke noe jeg tenker over til hverdags, med mindre jeg er på kino eller konsert og er glad for at jeg kan se over eventuelle hoder som måtte være lavere. Når jeg gikk på barneskolen var jeg ikke så fornøyd, da jeg var høyere enn mange og ble mobbet. Det stoppet etter barneskolen heldigvis.

Anonymkode: 91e94...7ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 1,80 og fornøyd med det. Ikke noe jeg tenker over til hverdags, med mindre jeg er på kino eller konsert og er glad for at jeg kan se over eventuelle hoder som måtte være lavere. Når jeg gikk på barneskolen var jeg ikke så fornøyd, da jeg var høyere enn mange og ble mobbet. Det stoppet etter barneskolen heldigvis.

Er dame forresten.

Skrevet

Akkurat høyden har jeg alltid vært veldig fornøyd med. 170cm. Hvis jeg MÅTTE endre det, ville jeg heller vært litt høyere enn litt lavere. Kvinne 

Anonymkode: 22cfd...6fb

Skrevet

170. Vil noen ganger være høyere, og noen ganger lavere. Litt avhengig av hvem jeg omgås, og hvilken høyde mennene jeg har datet er.

Anonymkode: 683a8...cc0

Skrevet

1,88, mann.

Fornøyd 😊

• Liker 1
Skrevet

Er 160, skulle gjerne hatt 5 cm lengre bein da jeg hadde hatt flere valgmuligheter mht motorsykkel.

Anonymkode: 08ce9...5a0

• Liker 2
Skrevet

Er 170, det er helt greit. 

Anonymkode: 898c5...b3a

Skrevet (endret)

187 - mann. Syns jeg har grei høyde egentlig. Ikke for høy, ikke for lav! :)

Endret av EddieFallow
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kvinne. Er 165cm og kunne gjerne vært 5-7cm høyere om jeg kunne velge. Men det er ikke noe jeg tenker over i hverdagen. Som regel bare i tilfeller når jeg akkurat ikke når opp til en hylle osv. 

Anonymkode: a4fe0...8b4

Skrevet

Er 179 og fornøyd. Jeg HATET høyden min som yngre, men egentlig vært veldig fornøyd med høyden etter jeg ble voksen. Vendepunkter var vel da en eldre, og like høy kvinnelig kollega sa at det er så flott å være høy. Er også slank.

Anonymkode: 30edd...223

• Liker 1
Skrevet

Kvinne, 163 cm, alltid vært fornøyd med det men nå skulle jeg ønske jeg var litt høyere sånn at jeg så litt mer elegant ut i lange skjørt og kjoler etc 😆

Anonymkode: f05a9...64c

• Nyttig 1
Skrevet

176 cm - kvinne. Har stort sett vært fornøyd. Hadde perioder da jeg var yngre da jeg ønsket å være petite. Dvs sånn 160 cm.

Anonymkode: bbc26...5b3

Skrevet

Jeg er 167 og er fornøyd med høyden egentlig. Men hadde jeg valgt ville jeg vært 175 ish, med litt lengre bein.

Men ikke noe jeg tenker på.

Anonymkode: 71263...f1e

Skrevet

Kvinne 158. Fornøyd- kjedelig å spørre om hjelp til å nå ting med jevne mellomrom men går helt fint! 

• Liker 3
Skrevet

Kvinne, 170. Veldig fornøyd. Bukser passer alltid på lengde. Kan gå med høye hæler uten å bli alt for høy. De fleste menn er høyere enn meg, uten at jeg må ha stige for å klemme dem 😉. Ville ikke ha byttet høyde med noen. 

Anonymkode: 1b94a...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...