Gå til innhold

Eldre menn tenner meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 20 årene og har de siste årene fantasert om å ligge med en eldre mann og stifte familie. Mann på rundt 40-50 år. Mange av de virker så erfarne og gentle.

Har kommet i kontakt med en som er 20 år eldre, men han synes aldersforskjellen er litt stor og er ikke klar for små barn igjen/stifte familie etterhvert. Som sagt så er jeg også åpen for å ta det videre om følelsene er der. Men er det ut på byen man må? Eller er de fleste bare ute etter et raskt knull og så ferdig der når aldersforskjellen blir såpass stor uansett?

Anonymkode: c9312...181

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder eller andre dating apps er vel fint sted og begynne bare skriv hva du er ute etter så finner du sikkert en.

Anonymkode: 91419...429

• Liker 3
Skrevet

Tror nok at «eldre menn» helst ser etter en yngre kvinne å knulle med og ikke en å stifte familie med. Disse menn er ferdige med småbarn og det styret som følger og vil nok helst nyte singellivet og krydre det med en ung veldreid sengevarmer å elske med. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. Eldre menn bør i alle fall tenke seg godt om. Får du nytt kull med unger når du er 50, er du «eldgammel» når barna begynner å bli voksne. Nei, finn deg en eldre mann å forlyste deg med og en jevngammel å stifte familie med.

• Liker 10
Skrevet
1 hour ago, Bos43 said:

Tror nok at «eldre menn» helst ser etter en yngre kvinne å knulle med og ikke en å stifte familie med. Disse menn er ferdige med småbarn og det styret som følger og vil nok helst nyte singellivet og krydre det med en ung veldreid sengevarmer å elske med. Men jeg kan selvfølgelig ta feil. Eldre menn bør i alle fall tenke seg godt om. Får du nytt kull med unger når du er 50, er du «eldgammel» når barna begynner å bli voksne. Nei, finn deg en eldre mann å forlyste deg med og en jevngammel å stifte familie med.

Helt korrekt. Vi har ingen interesse av noen på 40 når vi kan knulle noen på 20. Og de av oss som er høystatus attraktive menn har den muligheten - og vi tar den. 

Anonymkode: a73af...a70

• Liker 2
Skrevet

En så ung kvinne kunne jeg nok hatt som en god venn med fordeler, så fremt vi fant tonen. Men et forhold og familie, nei.  Men det er bare å se seg rundt. Slike konstellasjoner finnes jo. 

Jeg er ferdig med familiebiten, og det skal litt til å leve med stigmaet rundt store aldersforskjeller. 

M53

Anonymkode: a21f9...ecc

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er i 20 årene og har de siste årene fantasert om å ligge med en eldre mann og stifte familie. Mann på rundt 40-50 år. Mange av de virker så erfarne og gentle.

Har kommet i kontakt med en som er 20 år eldre, men han synes aldersforskjellen er litt stor og er ikke klar for små barn igjen/stifte familie etterhvert. Som sagt så er jeg også åpen for å ta det videre om følelsene er der. Men er det ut på byen man må? Eller er de fleste bare ute etter et raskt knull og så ferdig der når aldersforskjellen blir såpass stor uansett?

Er du sikker på at du ikke bare er på let etter en ny pappa ???

Anonymkode: 7de57...8cf

• Liker 6
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke det høres ut som noen god ide, å få barn med en som er 20 år eldre og ikke klar for å bli småbarnsfar på nytt. Jeg tror dere kan få et fint sexliv sammen, enten som kjærester, FF, samboere, gifte... Men hvis du ønsker barn, og han ikke, så bør du finne deg en annen. Du blir ulykkelig når han ikke vil ha barn, og det står på toppen av din liste. Det er heller ingen god ide å prøve å bli gravid (droppe prevensjon), og se hvordan han reagerer i etterkant.

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig at ts tenner på eldre menn. Selv tenner jeg enormt på å begrave den 45 år gamle skrukkepenisen min inn i ung snuppe som ts og fylle henne med seig gammelmannssæd. Men forhold og barn sammen? Nei takk. Til det er aldersforskjellen for stor. Når jeg er 65 er jeg klar for rullatoren mens en evt ung kone som ts fortsatt vil være en viril og aktiv kvinne. 

Anonymkode: f953f...7de

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og avsporing. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bare få deg ei gammelmannsræv du.

Skrevet

Så unge jenter er kun for hygge og Morro.

Anonymkode: 4ad01...b9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er klart, jo større aldersforskjellen er, jo mer øker sjansene for at et forhold ikke funker. Men det kan også gå strålende. Bare husk at det også kommer andre "hindere" utenom deres egen lille boble. Du har dine venner på din alder, og han har sine venner på sin alder. Det er ikke sikkert klaffer like bra. Har han barn fra før, kan også det bli et problem. Kanskje ikke like lett når svigermor og svigerbarn er like gamle😅

• Liker 2
Skrevet

Uff. Jeg er 51 og synes absolutt ikke menn på 60+ er flotte. Ikke vi kvinner heller. Har tilgode å se en mann på 60+ som er seksuelt attraktiv. Tyngdekraften kommer til menn og. 

Anonymkode: 5276e...5a3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Gerontofilia det kalles? Når man tenner på gamle gubber? Her er et godt eksempel på en eldre mann (nå dau).
6B184A6A-78C5-46D9-A2D0-2975BF65B3D2.jpeg.a13bec54b4d1fe63f954490da59b46f2.jpeg

Anonymkode: 957f9...867

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff. Jeg er 51 og synes absolutt ikke menn på 60+ er flotte. Ikke vi kvinner heller. Har tilgode å se en mann på 60+ som er seksuelt attraktiv. Tyngdekraften kommer til menn og. 

Anonymkode: 5276e...5a3

Sølvrever etter 55 år kan se mer enn digg ut, så fremt de vet å kle seg, og ikke ser ut som en tønne på to pipestilker. 
Av menn i Norge er det svært få som faktisk kan kle seg og, så særlig attraktivitet synes jeg de ikke har. Jeg er heldigvis sammen med en som KAN kle seg. 

• Liker 1
Skrevet

Det virker som at de fleste menn vil ha en jevnaldrende dame når de vil ha forhold, selv om det ikke er noen hemmelighet at de synes unge damer i tidlig 20 årene er de mest attraktive. Tviler på at det høres særlig fristende ut å skulle drive å betale barnebidrag gjennom hele livet, kun fordi det hele tiden var fristende å ligge med unge damer med en ung og fruktbar kropp. 

Anonymkode: 714f0...6c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sølvrever etter 55 år kan se mer enn digg ut, så fremt de vet å kle seg, og ikke ser ut som en tønne på to pipestilker. 
Av menn i Norge er det svært få som faktisk kan kle seg og, så særlig attraktivitet synes jeg de ikke har. Jeg er heldigvis sammen med en som KAN kle seg. 

Må si jeg ikke har helt sansen...De har løs hud og skrukkete fjes og stort sett rævva holdninger til kvinner og innvandrere og folk som lever annerledes enn det på det norske 70-tallet. Dessuten er de ofte grepet av alderdomspanikk, som arter seg sånn at de fornekter egen aldring og prøver seg oå mye yngre damer bare for å bevise noe

Anonymkode: afeae...c81

Skrevet
Bos43 skrev (På 10.2.2022 den 8.10):

Nåja. Det er ikke helt sant som du sier. Det er langt flere eldre fedre idag enn før. Mange starter med runde nr to i 50 årene. Selv kjenner jeg til flere par med stor aldersforskjell.  En ble småbarnsfar igjen i slutten av 50 årene og har nå 3 barn med sin kone som er i 30 årene mens han er i 60 årene idag. 

Anonymkode: 8585d...b6f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har barn med en som er 19 år eldre enn meg. Det forholdet fungerte ikke i lengden. Aldersforskjellen ble veldig tydelig etter hvert. Etter at jeg ble singel og barna var store, så har jeg bevist gått etter menn uten barn eller med voksne barn. Orker ikke ny runde med småbarn.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...