Gå til innhold

Vanlig for ei dame å vil gi omsorg til personer som bruker narkotika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av annen tråd..... Hvor vanlig er det at en dame fra vestelt familie liker narkomaner( ikke hard sprøyte narkis) men typ røyker cannab. Er det mest tenning rundt omsorgen de har? Og narkomanene det omvendte , de ser omsorgen i de? 

Anonymkode: 9b5ef...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel heller «pene/kjekke» gutter å hormonene som er årsaken. 

er avleggs å kalle en stoner for narkoman da narkotika omfatter langt mer substanser men det er ikke så vanlig. Det er oftest gutter med draget, det å bruke rus i seg selv er ikke noe som tiltrekker seg damer. 

de som sier de har prøvd et sånt forhold osv har oftest gått etter en type som har draget fra før av ofte i form av utsende og vennegjeng osv. 

tenningen er vel hva jeg kan tenke meg at de liker å bli tatt hardt noe de med ruserfaring fort kan ha litt mer kontroll på da de vet å slippe seg løs osv.(man kan være nokså skitten med endel rart innabords)

Anonymkode: 0d2b0...777

• Liker 2
Skrevet

Synes det er drøyt å kalle folk som røyker weed for narkomane. Men nei, og nei. 

Anonymkode: 728c1...d99

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

tenningen er vel hva jeg kan tenke meg at de liker å bli tatt hardt noe de med ruserfaring fort kan ha litt mer kontroll på da de vet å slippe seg løs osv.(man kan være nokså skitten med endel rart innabords

Mhm, muligens derfor enkelte damer er der. Litt hard sex,ikke minst mye sex. En som røyker får ereksjon lettere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ok, sorry. Ble are fortalt at de ble kalt markomane uansett 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

weed er narkotika, men ville ikke gått så langt å kalt folk narkomaner for å bruke det.. Da ville jeg heller sagt folk som bruker amfetamin, subotext, sub, heroin og meth osv osv.

Skrevet

Jeg vil si vanlig å gå gjennom en periode i livet hvor man lar seg fascinere av folk man kan «hjelpe på rett kjøl». De fleste damer jeg kjenner har gjort det i en eller annen grad. Noen menn også. De fleste av oss vokste det av seg når vi ble bedre kjent med oss selv og egne behov. Men noen henger fast i det mønsteret lenge.

Det er ikke et veldig behagelig sted å være i livet. Man blir alltid nr 2 for folk som driver med rus, og vanskelig å slutte. Så det blir en del skuffelser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Av hvem da, NNPF?

Tenker du at alle de millionene av folk i Nederland, USA, Tyskland, på Jamaica osv osv som røyker hasj av og til er «narkomane»? Hva med alle nordmenn som drar på flatfylla, omtaler du dem som alkoholikere? 

Anonymkode: 9b65f...6b1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hørt om cannabisjunkie ?

Anonymkode: 0f23f...485

Skrevet
MildeMarie skrev (10 timer siden):

Jeg vil si vanlig å gå gjennom en periode i livet hvor man lar seg fascinere av folk man kan «hjelpe på rett kjøl». De fleste damer jeg kjenner har gjort det i en eller annen grad. Noen menn også. De fleste av oss vokste det av seg når vi ble bedre kjent med oss selv og egne behov. Men noen henger fast i det mønsteret lenge.

Det er ikke et veldig behagelig sted å være i livet. Man blir alltid nr 2 for folk som driver med rus, og vanskelig å slutte. Så det blir en del skuffelser. 

Akkurat det... jeg tar avtaler med han det gjelder med en klype salt. Plutselug er han der, også er han der. Uten å opogi noen særli info. Har de endel damer rundt seg? Typ utro og lyver? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 15.46):

Akkurat det... jeg tar avtaler med han det gjelder med en klype salt. Plutselug er han der, også er han der. Uten å opogi noen særli info. Har de endel damer rundt seg? Typ utro og lyver? 

Lurer du på om de som driver med rus også driver med utroskap? Sikkert like mye /lite som andre folk. Trenger ikke å handle om sex, rus-driven er gjerne sterkere enn det. Rusvenner har gjerne egne fellesskap, koder, steder og tradisjoner. Tiden forsvinner når man ruser seg, så avtaler med andre blir en utfordring. 

Det kan nok se ut, kjennes og oppleves som utroskap for den som er forelsket i en som ruser seg. Det kan være kjipt å bli hekta på en som lever det livet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 2.37):

Mhm, muligens derfor enkelte damer er der. Litt hard sex,ikke minst mye sex. En som røyker får ereksjon lettere. 

Er vel heller ganske myk, emosjonell sex der man virkelig connecter med den andre som oppstår med weed, da.

Hard sex forbinder jeg mer med alkohol!

Anonymkode: 4e8cf...02b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er vel heller ganske myk, emosjonell sex der man virkelig connecter med den andre som oppstår med weed, da.

Hard sex forbinder jeg mer med alkohol!

Anonymkode: 4e8cf...02b

Ja, jøss, du kan ha rett i det!

Det er bare å si farvel til ereksjonen når man røyker cannabis.

Alkohol gir muligens hard sex, men orgasmen uteblir.

Typisk unge mennesker å holde ut med slike ting. 

Når man blir eldre velger man gjerne noen som ikke ruser seg, og som klarer å prestere.

Anonymkode: 76bf4...ea5

Skrevet
MildeMarie skrev (17 timer siden):

Lurer du på om de som driver med rus også driver med utroskap? Sikkert like mye /lite som andre folk. Trenger ikke å handle om sex, rus-driven er gjerne sterkere enn det. Rusvenner har gjerne egne fellesskap, koder, steder og tradisjoner. Tiden forsvinner når man ruser seg, så avtaler med andre blir en utfordring. 

Det kan nok se ut, kjennes og oppleves som utroskap for den som er forelsket i en som ruser seg. Det kan være kjipt å bli hekta på en som lever det livet. 

Nettopp. Nylig erfart dette... han løy, kutter avtaler, tok aldri tlf når jeg ringte han. Ga skyld på meg. Nevnte jeg barna mine, så klikket han. Ikke dra inn ditt tredje guilty face fikk jeg bare høre. Glad jeg kom meg unna han.. k29

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, jøss, du kan ha rett i det!

Det er bare å si farvel til ereksjonen når man røyker cannabis.

Alkohol gir muligens hard sex, men orgasmen uteblir.

Typisk unge mennesker å holde ut med slike ting. 

Når man blir eldre velger man gjerne noen som ikke ruser seg, og som klarer å prestere.

Anonymkode: 76bf4...ea5

Jeg hadde sex med han etter han røyket cannabis. For å si det sånn, han kunne holde å og holde på. Han kom 3 ganger den natten. Så vet ikke helt jeg.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...