AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Huff.. hadde meg ett Lite sammenbrudd nå. Ligger med korona, er aleinemor, begge er syke, jeg er kjempe dårlig, min kjæreste har jobbet mye siste mnd og har siste tiden vært litt lite tilgjengelig. Fjern når vi snakker sammen, må alltid svare en Mail eller bestille noe eller ta telefonen for en kunde. I morgen er vi ute av isolasjon og jeg gledet meg til vi skulle være sammen i helgen. Men nå måtte han jobbe fredag, og hadde litt planer i helgen … i tillegg til lite søvn og sykdom fikk jeg mensen i dag og er ekstra følsom. Så jeg begynte å gråte og alt kom. At jeg følte han ikke hadde tid, prioriterte aldri meg osv.. mens vi snakket forsvant han i samtalen og jeg spurte hva det var: jo da svarte han pp en Mail… jeg ble såret. Men endte da opp med å be om unnskyldning for at jeg ble så Lei meg… føler meg så såret Men føler jeg ikke har rett til det.. og nå føler jeg meg bare dum Anonymkode: fff33...abc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Sykdom, stress og mensen kan bli litt mye på en gang. Anonymkode: 46783...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Respektløst å begynne med mobilen og jobbgreier mens dere sitter og snakker, synes jeg. Anonymkode: 3114b...bf1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Hahaha du var lei deg og sa at du følte deg nedprioritert, og hans reaksjon var å svare på mail? Jeg hadde lagt på. Helt seriøst, for en dust. Anonymkode: 7c9f6...522 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå