AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Har hatt barnvernet i bildet pga konfliktnivå og dårlig samarbeid mellom far til barnet og meg. Det var dårlig samarbeid, og kom ikke til enighet på familievernkontoret og valgte selv å blande inn barnevernet for hjelp til å løse dette. Skal studere til høsten og vurderer barnevernstidiet , og lurer på om det vil ha noe å si at jeg har hatt barnevernet inne hos meg tidligere? Anonymkode: 8e261...682
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Du vil kanskje ikke få jobb i den tjenesten du hadde sak (slik er det i tjenesten jeg jobber i), men du kan søke andre jobber eller jobb i andre tjenester. For å studere barnevern har det ingenting å si Anonymkode: f6f40...bcf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Veldig utbredt. For enkelte er det uheldig fordi de primært er der for å redde sitt yngre selv. Utover det uproblematisk. Anonymkode: daf24...d6d 1
Gjest Suzanne Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har hatt barnvernet i bildet pga konfliktnivå og dårlig samarbeid mellom far til barnet og meg. Det var dårlig samarbeid, og kom ikke til enighet på familievernkontoret og valgte selv å blande inn barnevernet for hjelp til å løse dette. Skal studere til høsten og vurderer barnevernstidiet , og lurer på om det vil ha noe å si at jeg har hatt barnevernet inne hos meg tidligere? Anonymkode: 8e261...682 Da har du ihvertfall erfaring med BV. Spm er om du klarer å være noenlunde objektiv, på tross av denne erfaringen. Regner med du hadde en positiv opplevelse av BV den gangen? Det er ihvertfall bra du har barn før du velger dette studiet. Tror det er et ganske tøft yrke. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå