AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Vi er i langdistanseforhold, og har vært i en dårlig periode. Vi flytter heldigvis til sammen neste jul. Vi har vært sammen i seks år. Han har aldri vært utro, men det var en episode for to år siden hvor han pratet med en annen jente bak ryggen min, og han faller veldig lett for oppmerksomheten fra andre jenter fordi det ikke er så ofte. Han er ganske sjenert, men han er høy og over middels kjekk. Jeg gikk fra han da, men han angret dypt og jobbet virkelig for å få meg tilbake. Etter dette har jeg aldri mistenkt noe, selv om jeg etter det begynte å følge mer med. For et halvt år siden fikk han en ny kvinnelig kollega, men jeg brydde meg ikke nevneverdig om dette. Men etter jul hadde han nattevakt, noe han vanligvis bare har med én annen kollega av gangen. Den natta fulgte de hverandre på instagram, og det var tydelig at de hadde jobbet sammen. Han følger noen andre kollegaer, men kun de nærmeste.. Han har aldri vært spesielt interessert i å bli godt kjent med kollegaene sine, i løpet av våre seks år sammen har han blitt med på to julebord, og to sosiale ting på fritid. På fredag skulle han plutselig spille padel med kollegaene sine. Han er ganske lat, og jeg har ikke fått han med på noe sporty på lenge. Jeg fikk en dårlig magefølelse, men prøvde å la det være. Det går bedre med oss, men etter den padelturen har jeg såvidt hørt fra han. Vi har snakket litt, men det er jeg som tar mest initiativ, og han virker fraværende. Samtidig er han veldig veldig mye pålogget på snapchat og messenger. Jeg gikk inn på vennelisten hans, og hun er nesten helt på toppen av vennelisten! Sammen med familie og hans nærmeste kompiser. Jeg vet ikke hvordan denne algoritmen fungerer, er det hvem man snakker med? Jeg har ingen konkrete bevis, men har bare en dårlig magefølelse, og måtte dele det med noen. Noen som vet hvordan denne vennelisten fungerer? Anonymkode: 290d1...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Nei, vet ikke hvordan det fungerer, men du må prøve å bestemme deg for å stole på kjæresten. Bor dere fra hverandre kan du ikke ha oversikt over hva han gjør, og det virker veldig slitsomt å være så mistenksom, og så kan du uansett ikke ha oversikt - han er din helt til han er en annens. Anonymkode: c3f6c...65d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Snakk med kjæresten din. Anonymkode: 6db33...c03
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 31 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, vet ikke hvordan det fungerer, men du må prøve å bestemme deg for å stole på kjæresten. Bor dere fra hverandre kan du ikke ha oversikt over hva han gjør, og det virker veldig slitsomt å være så mistenksom, og så kan du uansett ikke ha oversikt - han er din helt til han er en annens. Anonymkode: c3f6c...65d Om tankene hans er et annet sted, så er han ikke hennes. Anonymkode: 68505...b76
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Logget du inn på hans snapchat...? Anonymkode: ea99a...289
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Skrevet 10. februar 2022 Mannen min har ikke lov til kvinnelig kollega, hvis han får må han bytte jobb Anonymkode: eb4f0...77c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Skrevet 10. februar 2022 Det er så vondt med sånn ekkel magefølelse. Jeg hadde ikke orket å ha det særlig lenge. Jeg tror kanskje jeg hadde hoppet på et fly for et overraskelsesbesøk, bare for å sjekke opp, jeg. Anonymkode: ac6d1...e2e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #10 Skrevet 10. februar 2022 Kan du ikke snakke med kjæresten din? Anonymkode: 87949...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå