AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Del Skrevet 9. februar 2022 utrolig dålig utvalg. Dårlig utvalg i frukten. Greit at de har noen varer som andre butikker ikke har, men snackshylla med potetgull og nøtter er jo mye dårligere enn hos de andre lavpriskjedene. ( ikke det at man trenger det da) men får skikkelig kioskfølelelse. husker vi handlet på rema på tidlig 2000 tallet. ( da var jeg et barn) mener og huske utvalget var bedre da? Dette var også en nyoppusset remabutikk. Anonymkode: 578fb...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg synes det er litt individuelt hvor bra butikker er. Veit f.eks. om noen Kiwier som har dårlig utvalg av grønnsaker og frukt, og jeg veit om noen som har bra utvalg. Anonymkode: 8f2d0...d82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Del Skrevet 9. februar 2022 synes ikke den er blitt verre. Coop Extra synes jeg har blitt verre. Norge har dårlig utvalg generelt. Leste n gang at Rema 1000 i Danmark har 2000 flere varer enn norske Rema Anonymkode: 6ab35...35e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Del Skrevet 9. februar 2022 Rema 100? En micro-Rema? Storkiosk? Rema1000 på hjørnet her er iallefall bra. Anonymkode: 7a5ca...3af 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Del Skrevet 9. februar 2022 Stor forskjell fra de forskjellige butikkene. Den på Nordstrand/Lambertseter (Oslo) har alltid veldig ferske og fine grønnsaker. Og stort utvalg. Anonymkode: 5f21a...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #6 Del Skrevet 10. februar 2022 Her i sør er i hvert fall remabutikkene de beste. Anonymkode: f05b6...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #7 Del Skrevet 10. februar 2022 Min nærmeste var skikkelig dårlig. Men så fikk de Meny som nærmeste nabo, og konkurransen ble stor, så de skjerpet seg å ble veldig bra! En annen ganske nybygd Rema her i byen er også fin, mens en gammel midt i sentrum er helt elendig. Anonymkode: 591c3...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Del Skrevet 10. februar 2022 Det kommer veldig an på hvilken Rema1000 det er. Den nærmeste her er ganske liten og jeg synes også at det kan være lite utvalg. Men en annen Rema1000 litt lenger unna er mye større og har mye bedre utvalg. Anonymkode: 1baf5...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 11. februar 2022 #9 Del Skrevet 11. februar 2022 Dette er nok veldig individuelt fra butikk til butikk. Her jeg bor har vi både Rema, Kiwi, Extra, Joker og Spar. Med unntak av ferskvaredisken på Spar så er det Rema 1000 som er den helt klart beste butikken her. Både når det gjelder utseende og plass, vareutvalg og betjening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 11. februar 2022 #10 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 21.27): synes ikke den er blitt verre. Coop Extra synes jeg har blitt verre. Norge har dårlig utvalg generelt. Leste n gang at Rema 1000 i Danmark har 2000 flere varer enn norske Rema Anonymkode: 6ab35...35e Burde byttet navn til Rema 3000 i Danmark da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Del Skrevet 11. februar 2022 Min lokale Rema 1000 er tipp topp den, veldig godt utvalg frukt og grønt, og også ellers matvarer. Har ingenting å klage på jeg Anonymkode: 23207...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Del Skrevet 11. februar 2022 Var ikke det greia til Rema for noen år siden da? Å redusere antallet varer? Jeg slutta helt å handle på Rema da, jeg fant aldri det jeg skulle ha. Anonymkode: 094ae...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Del Skrevet 11. februar 2022 Ja, selvfølgelig har Rema 1 000 alltid vært så rævva! Svindyrt er det også... Anonymkode: bcfbf...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Del Skrevet 11. februar 2022 Et stort sortiment koster og det er grunnen til at Meny-butikkene ligger litt over de andre kjedene i Norges Gruppen i pris. Meny prøver også å treffe et annet kundesegment(marked) enn Rema, Coop Extra og Kiwi. Reitangruppen kjører en franchisemodell og det er den lokale franchisetakeren (kjøpkvinnen/kjøpmannen) som driver butikken under merkenavnet Rema og derfor vil det være variasjoner på kvaliteten på butikken og tildels størrelsen på sortimentet. Personlig har jeg erfart både dårlige og gode Rema butikker. Anonymkode: 689d0...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #15 Del Skrevet 11. februar 2022 Hvor bra rema butikkene er kommer an på hvor godt kjøpmennene driver. De butikkene er annerledes organisert enn f.eks kiwi eller Meny. Hvor jeg bor er noen bra, mens andre er skitne og har hule avokadoer. Anonymkode: 9b7c1...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #16 Del Skrevet 11. februar 2022 Snacksavdelingene i norske matbutikker på størrelse med snacksavdelingen på en svensk bensinstasjon🙄 Norske matbutikker er rett og slett triste og uinspirerende. På toppen av det er det svindyrt. Anonymkode: 0414d...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Del Skrevet 11. februar 2022 Har tre som jeg er innom forholdsvis jevnlig, og kvaliteten og utvalget varierer på alle tre. Nylig var jeg innom en fjerde litt lenger unna. Jeg bodde nærmere den for noen år siden, da var den stor med et fantastisk utvalg, lys ov oversiktlig. Sannsynligvis tjente den ikke inn nok til å opprettholde den standarden, for nå var den bygd om inn til halve størrelsen, utvalget var begredelig og det var veldig uoversiktig. Det varierer jo mellom alle kjeder, men jeg synes Rema har en litt høyere tendens til å fremstå som mer "shabby" enn andre kjeder jeg bruker jevnlig. Anonymkode: 1763e...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 11. februar 2022 #18 Del Skrevet 11. februar 2022 Her varierer det fra butikk til butikk. Den rett i nærheten har dårlig frukt og generelt dårlig utvalg. Den 5 min unna har bra utvalg i frukt og generelt utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. februar 2022 #19 Del Skrevet 11. februar 2022 Synes det varierer fra butikk til butikk. De fleste Rema her omkring er bra, men det er også noen jeg unngår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå