Gå til innhold

Dere menn, hva slags hårsveis tiltrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kvinner. Veldig langt hår? Kort hår? Hestehale? Flatt hår? Masse volum og styling? Krøller?

Anonymkode: e423c...3d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn liker langt hår. Det var konsensus på dette i en annen tråd.

Anonymkode: b6459...2a0

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Langt hår som ser stelt ut. Glansfullt og skinnende sunt hår. Enten det er rett, krøllete, bølgete eller hva enn. De fleste menn jeg kjenner foretrekker også langt hår som er løst eller i en søt frisyre, men ingenting for jålete. Hestehale gir blowjobassosiasjoner og er dermed også en favoritt 😂

Anonymkode: 89d08...8ab

• Liker 3
Skrevet

Kommer helt an på hva som passer kvinnen, men rent generelt vil jeg si halvlangt hår. Liker fletter sykt godt, og sier ikke nei til en hestehale (håndtak ;) ).

Anonymkode: cc370...480

• Liker 2
Skrevet

Vel, dette er jo en såkalt C-nivå attributt. Det vil si at den ikke påvirker utseende nevneverdig. Er man stygg, overvektig eller uinteressant så hjelper det ikke med pent hår. På den andre siden har man eksepsjonell kropp så betyr hårfrisyren lite. 

Når det er sagt så prøver jeg å styre unna kort hår fordi det øker sannsynligheten for at dette er noen som stemmer Rødt eller SV.

Anonymkode: acc22...9be

• Hjerte 2
Skrevet

Langt hår er selvsagt finest. Gjerne i hestehale.

Det absolutt verste er bob. Unngår du i tillegg alt frisøren din kaller fresht, lekent eller sassy er sannsynligheten ganske stor for at frisyren din er tiltrekkende.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vel, dette er jo en såkalt C-nivå attributt. Det vil si at den ikke påvirker utseende nevneverdig. Er man stygg, overvektig eller uinteressant så hjelper det ikke med pent hår. På den andre siden har man eksepsjonell kropp så betyr hårfrisyren lite. 

Når det er sagt så prøver jeg å styre unna kort hår fordi det øker sannsynligheten for at dette er noen som stemmer Rødt eller SV.

Ikke enig. Hårfrisyre kan virkelig endre på et utseende altså. Både den ene og andre veien. 

Anonymkode: ff611...33e

• Liker 1
Skrevet

Langt tykt bølget hår er det peneste synes jeg. Flettet og krøller er også pent, men det viktigste er tykt hår langt hår da passer hun det meste av frisyrer.

• Liker 1
Skrevet

Alt annet enn sånn "barskt" asymmetrisk kort hår, enda verre når det er kombinert med grelle farger. 

Anonymkode: 4dd66...ab2

Skrevet

Glattbarberte damer selvfølig.

Langt, krøllete hår,flettet,hestehale? Æææsj

Kan jo like gjerne kjøre på med rastafletter

Anonymkode: 6217e...69c

Skrevet

Alt annet enn bangs/pannelugg. En stram høytsittende hestehale får meg alltid til å se to ganger. 

Skrevet

Langt, fyldig hår, og gjerne fletter!

Anonymkode: 58f8e...5e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 10.16):

ugly alert! 

Anonymkode: e6db6...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...