Julia20 Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Hei. I dag kom samboer hjem tidlig fra jobb fordi han følte seg dårlig. Han tok en hurtigtest og den var positiv. Han har feber og hoster. Jeg har vært på gjesterommet helt siden han kom hjem fra jobb. Føler meg ikke dårlig eller noe sånt. Kan det hende jeg slipper unna??? Er litt nervøs og redd, vil ikke bli smitta, men kanskje det allerede er for seint. Sukk. Jeg er vel egt dødsdømt uansett. Blir vel smitta før eller siden, men er redd for det om. Dere er sikkert lei av korona nå, men jeg er så redd for long covid og lignende. Er nevrotisk av meg dessverre. Noen andre som ikke blei smitta av den dere bor med?? Som slapp unna?? Endret 9. februar 2022 av Julia20 1
Applehead Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Her har 2 av ungene hatt det nylig. De har sovet i senga med meg. Hverken jeg eller storebror på 13 fikk det 🤷♀️🤷♀️
Marcie Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 Julia20 skrev (20 timer siden): Hei. I dag kom samboer hjem tidlig fra jobb fordi han følte seg dårlig. Han tok en hurtigtest og den var positiv. Han har feber og hoster. Jeg har vært på gjesterommet helt siden han kom hjem fra jobb. Føler meg ikke dårlig eller noe sånt. Kan det hende jeg slipper unna??? Er litt nervøs og redd, vil ikke bli smitta, men kanskje det allerede er for seint. Sukk. Jeg er vel egt dødsdømt uansett. Blir vel smitta før eller siden, men er redd for det om. Dere er sikkert lei av korona nå, men jeg er så redd for long covid og lignende. Er nevrotisk av meg dessverre. Noen andre som ikke blei smitta av den dere bor med?? Som slapp unna?? Du kan bli smittet eller du kan slippe unna. Det er alt noen kan si om det. Synes du skal fokusere på samboeren din heller - spør om det er noe han trenger, og pass for all del på å handle før dere begge er i isolasjon. 2
Anbefalte innlegg