AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Del Skrevet 9. februar 2022 Hei. Ønsker å dra for å se et Formel 1 løp i år. Er det noen her som har gjort det samme og kan dele erfaring? Hvor kjøper man billetter? Er det lurt å kjøpe pakkereise som inkluderer fly og hotell? Noen løp som er bedre enn andre osv.. Anonymkode: e0f6f...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg har aldri vært, så det praktiske kan jeg ikke si så mye om. Jeg ville valgt Monza, Zandvoort eller Silverstone. Ferrari-, Verstappen-, og Hamiltonfansen vet å lage stemning i alle fall. Hvilke baner som gir gode løp i år er umulig å si, i og med at det tekniske regulativet er endret og bilene er helt nye. Selv hadde jeg nok valgt Imola, men det er like mye fordi jeg gjerne skulle besøkt minnesmerkene over Senna og Ratzenberger hvis jeg skal på ett eneste løp i løpet av livet. Når det er sagt, kan billettene allerede være utsolgt til de mest populære løpene i år. Anonymkode: ae75c...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 Ja, forresten kan du jo se på hvilke løp som har F2 som supportklasse, Dennis Hauger kjører i år. Anonymkode: ae75c...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå