Gjest Warrior Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Det var noen jeg møtte for en ons men så ble det noen flere møter. Ikke fast sexpartner. Så viste det seg at denne personen har kjæreste. Blir fly forbanna og møter ikke mer denne personen, men jeg kontakter kjæresten å forteller det. Det var det som føltes riktig. Hvorfor skal utro folk få være utro uten at kjæresten får vite om det? Den de liksom skal elske og så såre den de elsker på denne måten? Uansett kjæresten ble forbanna på meg. Sa stygge ting til meg, hva jeg fortjener og at alt var min feil. Jeg har visst ødelagt alt. Jeg visste da ikke om denne personen var i et forhold før nå. Blir irritert og sier det er i alle fall ikke min feil at kjæresten din er utro mot deg. Har ikke hørt noe mer nå. Hvorfor er det min feil? Var det virkelig galt av meg å si i fra? For meg føltes det riktig. Andre som har sagt i fra om utroskap? Fikk dere skylden?
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Så lenge du ikke visste at personen var i et forhold har du ikke gjort noe galt. Jeg ville kanskje latt sexpartneren fortelle om utroskapen først før jeg sa noe, men alt i alt er det viktigste at vedkommende vet.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Problemet, ts, er helt åpenbart. Personens kjæreste er glad i den utro kjæresten. Du derimot er en fremmed - en hen ikke har noen følelser knyttet til. Å beskylde deg er altså helt uten konsekvenser. Å beskylde kjæresten fører til to valg: 1. å innrømme for seg selv at en er villig til å være i et åpent (hemmelig eller ei) forhold for å få fortsette å være kjærester (selv om man ofte fortsetter å lyve for omgivelser) 2. å ende forholdet og gå på jakt etter ny partner Det er også en ganske solid mulighet for at vedkommende visste at kjæresten var utro. Men ikke ønsker å bli konfrontert med dette. Anonymkode: 61976...2b7 5 4
Cuntzilla Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Javel. Hadde du forventet en medalje? Du har sluppet en bombe om at du har ligget med kjæresten. Du kan sitte på din høye hest så mye du vil, men du har ikke mye empati om du ikke forstår at det kan komme en reaksjon. 9 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Det er en forsvarsmekanisme. Tryggere å bli sur på deg enn partner. Du gjorde det eneste rette ❤️ Anonymkode: 52df3...e0a 13
Gjest Warrior Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Cuntzilla skrev (1 minutt siden): Javel. Hadde du forventet en medalje? Du har sluppet en bombe om at du har ligget med kjæresten. Du kan sitte på din høye hest så mye du vil, men du har ikke mye empati om du ikke forstår at det kan komme en reaksjon. Medalje? Selvfølgelig ikke. Greit nok å få reaksjon, og greit nok å bli skjelt ut hvis jeg hadde visst om dette og likevel hadde fortsatt å møtes for sex. Da hadde jeg forstått det og da hadde jeg fortjent det. Jeg blir irritert når jeg sier i fra og dette er takken. At det var min feil og alt stygge ting jeg fikk høre.
Cuntzilla Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Warrior skrev (1 minutt siden): Medalje? Selvfølgelig ikke. Greit nok å få reaksjon, og greit nok å bli skjelt ut hvis jeg hadde visst om dette og likevel hadde fortsatt å møtes for sex. Da hadde jeg forstått det og da hadde jeg fortjent det. Jeg blir irritert når jeg sier i fra og dette er takken. At det var min feil og alt stygge ting jeg fikk høre. Vel, du får ta det som en livslærdom. Jeg tror halve KG kunne fortalt deg at man kan få kjeft om man forteller noen at man har hatt sex med kjæresten deres. 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Da lærte du den leksa. Anonymkode: 4bf67...b42 3
ToMan Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Warrior skrev (1 minutt siden): Medalje? Selvfølgelig ikke. Greit nok å få reaksjon, og greit nok å bli skjelt ut hvis jeg hadde visst om dette og likevel hadde fortsatt å møtes for sex. Da hadde jeg forstått det og da hadde jeg fortjent det. Jeg blir irritert når jeg sier i fra og dette er takken. At det var min feil og alt stygge ting jeg fikk høre. Absolutt ikke feil av deg og si ifra, synes det var flott gjort av deg. Men, tror nok ikke du skal tolke irritasjon du møtte altfor mye rettet mot deg. Irritasjon kommer nok av at vedkommende var veldig såret og følte hele situasjonen som et stort svik, men da aller mest fra sin partner. Når du også fikk unngjelde henns vrede handler vel det egentlig mest om at det er mye følelser i kok, noe jeg tror du bør skjønne og ikke la gå inn på deg. Prøv å sett deg i hennes situasjonen. 12
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 Aldri skjønt vitsen med det, og virker mest som det er egen bitterhet og en slags vendetta som er årsaken til at man sier ifra. Så pakkes det inn i en løgn om at man er så omtenksom ovenfor den som blir lurt. Egentlig er man jo bare ute etter å lage drama. Anonymkode: 5b162...663 5
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 Warrior skrev (10 minutter siden): Medalje? Selvfølgelig ikke. Greit nok å få reaksjon, og greit nok å bli skjelt ut hvis jeg hadde visst om dette og likevel hadde fortsatt å møtes for sex. Da hadde jeg forstått det og da hadde jeg fortjent det. Jeg blir irritert når jeg sier i fra og dette er takken. At det var min feil og alt stygge ting jeg fikk høre. Du har ikke gjort noe galt. At personen ble sint derimot, det kan jeg forstå. Hvem hadde ikke blitt sint hvis kjæresten var utro? At vedkommende tok det ut på deg var uheldig, da det åpenbart ikke kunne tilskrives deg som var uvitende om forholdet de hadde. Du møtte nok på en person som var svært såret og i sjokk. Ville prøvd å ikke ta det personlig. 5
minister-mio Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 Kanskje de hadde et forhold hvor det var åpent for å være med andre og at hun syntes du er en tekanne som meldte fra 1
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri skjønt vitsen med det, og virker mest som det er egen bitterhet og en slags vendetta som er årsaken til at man sier ifra. Så pakkes det inn i en løgn om at man er så omtenksom ovenfor den som blir lurt. Egentlig er man jo bare ute etter å lage drama. Anonymkode: 5b162...663 Hvis kjæresten var utro mot deg, ville du ikke visst det? Jeg ville følt det langt verre om folk visste, men ikke sa noe. Da hadde jeg følt meg fryktelig dum og skamfull om jeg etter en tid avdekket at jeg var blitt holdt for narr - ikke bare av kjæresten, men av enda flere. 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 Jeg tenker egentlig at du burde holde kjeft å ikke sagt noen ting, for det har ingenting med deg å gjøre. Hva han gjør eller ikke er ikke ditt valg, å blande deg inn i andre sine ting blir som en 12 åring som går å sladrer til læreren fordi noen tok en blyant. Anonymkode: 469dd...7f2 1
Gjest Warrior Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da lærte du den leksa. Anonymkode: 4bf67...b42 Det har skjedd før at noen jeg lå med var i et forhold som jeg ikke visste om der og da. Kommer nok til å si i fra igjen uansett for det er det som føles riktig, men ble sjokkert over denne reaksjonen og det som ble sagt til meg. Folk må seriøst stoppe med denne utroskapen. Begge kjønn. Det skremmende er at mange av ons får vi aldri vite om at de egentlig hadde kjæreste fra før.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 Og noe jeg synes er ganske rart, du sier du har møtt denne personen flere ganger. Da skulle det ikke forundre meg at du har sjekket opp facebooken til vedkommende, og viste at hun/han var i et forhold. Anonymkode: 469dd...7f2 1
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker egentlig at du burde holde kjeft å ikke sagt noen ting, for det har ingenting med deg å gjøre. Hva han gjør eller ikke er ikke ditt valg, å blande deg inn i andre sine ting blir som en 12 åring som går å sladrer til læreren fordi noen tok en blyant. Anonymkode: 469dd...7f2 Hvorfor skal man la utro mennesker slippe unna? Alle dere som mener at man ikke burde si noe bør ikke klage den dagen dere finne ut at partneren deres har bedratt dere over tid, mens folk visste og ingen «orket å blande seg». 7
ryzorwarlock Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 Warrior skrev (Akkurat nå): Det har skjedd før at noen jeg lå med var i et forhold som jeg ikke visste om der og da. Kommer nok til å si i fra igjen uansett for det er det som føles riktig, men ble sjokkert over denne reaksjonen og det som ble sagt til meg. Folk må seriøst stoppe med denne utroskapen. Begge kjønn. Det skremmende er at mange av ons får vi aldri vite om at de egentlig hadde kjæreste fra før. Derfor ligger du ikke med ONS, fordi de fleste er i et forhold/ekteskap
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal man la utro mennesker slippe unna? Alle dere som mener at man ikke burde si noe bør ikke klage den dagen dere finne ut at partneren deres har bedratt dere over tid, mens folk visste og ingen «orket å blande seg». Fordi det er ikke VÅR sak. Om man hadde kjent vedkommende, så ja da hadde jeg sagt ifra. Men når man ikke kjenner vedkommende så er det noen gang best å holde kjeft å la dem finne ut av det selv. Du aner ikke hva slaks problemer du kan få for og si ifra om sånne ting. Kjenner mange folk som har blitt mørbanket, nesten drept for og fortelle sånne ting videre til kjæresten. Er det verdt det? Anonymkode: 469dd...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå