frost bite Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Nå som Valentines Dagen er rett rundt hjørne, må jeg bare spørre. Hva slags tanker har dere om den dagen? Er det noe stort? Bryr du deg ikke? Er det bare en helt vanlig dag? Eller er den helt spesielt? Meg først: For meg er det litt trist. For mannen og jeg holder ikke på med noe spesielt, det gjør meg trist. For jeg har lyst til å gjøre noe ekstra kjekt den dagen. Men det skjer aldri. Hva med dere?💗
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 En helt vanlig dag. Anonymkode: 711c5...25d 5
frost bite Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En helt vanlig dag. Anonymkode: 711c5...25d Har du partner eller er det fordi du er singel? Ikke vondt ment, bare nysgjerrig 😅
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 En importert feiring for å få penger i kassa til forretningsverdenen Anonymkode: 195c1...5f6 7 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Helt vanlig hverdag. Jeg forventer absolutt ingenting fra mannen den dagen og har ikke tenkt å gi noe heller. Som tidligere år. Jeg syns det bare er noe fjas for å få folk til å bruke penger, og få folk til å føle seg utenfor. Anonymkode: 49de1...afb 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Ut å spise en bedre middag Det gjør vi forsåvidt også på hver jubileumsdag. Synes det er koselig å gjøre noe ut av dagen, litt mer "romantisk" Anonymkode: 52c33...ad2 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Skal jobbe, kveldsskift. Men det gjør ingenting, aldri brydd meg om den dagen, ei heller når jeg var i forhold.
frost bite Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ut å spise en bedre middag Det gjør vi forsåvidt også på hver jubileumsdag. Synes det er koselig å gjøre noe ut av dagen, litt mer "romantisk" Anonymkode: 52c33...ad2 Jeg tenker det samme. Det er koselig å gjøre noe og få litt glede av hverdagen ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Vi ser film, lager god mat og kjøper en liten gave til hverandre. Snakk en sjokolade, øl eller cider. Så vi sponser ikke butikkene på noen som helst måte. Mandag blir det filmmaraton og kos 😊 Anonymkode: a6e9e...867
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Jeg liker å gjøre litt ekstra ut av den dagen. Feire det som feires kan. Anonymkode: 08db1...e8b
frost bite Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi ser film, lager god mat og kjøper en liten gave til hverandre. Snakk en sjokolade, øl eller cider. Så vi sponser ikke butikkene på noen som helst måte. Mandag blir det filmmaraton og kos 😊 Anonymkode: a6e9e...867 Så gøy! Høres ut som storkos 🥰
frost bite Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker å gjøre litt ekstra ut av den dagen. Feire det som feires kan. Anonymkode: 08db1...e8b Akkurat. Det er det som er det kjekke. Trenger ikke å gjøre noe stort ut av det for at man skal ha det gøy 😁
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 frost bite skrev (13 minutter siden): Nå som Valentines Dagen er rett rundt hjørne, må jeg bare spørre. Hva slags tanker har dere om den dagen? Er det noe stort? Bryr du deg ikke? Er det bare en helt vanlig dag? Eller er den helt spesielt? Meg først: For meg er det litt trist. For mannen og jeg holder ikke på med noe spesielt, det gjør meg trist. For jeg har lyst til å gjøre noe ekstra kjekt den dagen. Men det skjer aldri. Hva med dere?💗 Kunne ikke brydd meg mindre. Er som alle andre dager Anonymkode: c28fe...463 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 frost bite skrev (9 minutter siden): Har du partner eller er det fordi du er singel? Ikke vondt ment, bare nysgjerrig 😅 Jeg har samboer. Koselige ting gjør vi for og med hverandre støtt og stadig ellers. Jeg liker ikke sånne oppkonstruerte "nå-skal-vi-ha-det-koselig-og-være-romantiske" dager pushet av en handelsstand som vil tjene penger på menneskers dårlige samvittighet. Anonymkode: 711c5...25d 5
Brunello Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En importert feiring for å få penger i kassa til forretningsverdenen Anonymkode: 195c1...5f6 Samme argument som brukes om Halloween. Ser ikke helt problemet så lenge det blir hyggelig. Vi gjør ikke noe spesielt ut av dagen når den er på en hverdag. Da blir det «taxi-tjeneste» med kjøring av barn og andre hverdagslige gjøremål. Når valetines er i helgen, benyttes anledningen til å ta opp en ekstra god flaske vin og muligens en blomsterbukett. Men siden valentines og morsdag har vært omtrent samtidig de siste årene, feirer vi morsdag i stedet. 1
frost bite Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #16 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har samboer. Koselige ting gjør vi for og med hverandre støtt og stadig ellers. Jeg liker ikke sånne oppkonstruerte "nå-skal-vi-ha-det-koselig-og-være-romantiske" dager pushet av en handelsstand som vil tjene penger på menneskers dårlige samvittighet. Anonymkode: 711c5...25d Ååååå, jeg skjønner hav du mener nå 🤭
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 Spise mat ute, drikke 4 øl, hjem å knulle. Anonymkode: c48d8...321 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 🙊🙊 IMG_1988.MP4 Anonymkode: dc3ea...126 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 Var en helt vanlig dag da jeg var i forhold og det er en helt vanlig dag nå som jeg er singel. Å vise kjærlighet for dem man elsker kan man jo gjøre 365 dager i året. Synes det er helt greit at andre feirer dette, men er personlig ikke noe for meg. Litt for amerikanisert og klisjè. Men smak og behag! Anonymkode: 93e36...493 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 frost bite skrev (18 minutter siden): Så gøy! Høres ut som storkos 🥰 Kjempegøy å sitte og glo på tv sammen, jaja 😂 Anonymkode: d8557...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå