AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Jeg vet ikke om det er en SA som er på gang, men jeg har i to døgn nå hatt smerter i livmorsområdet og korsryggen som ikke gir seg i det hele tatt og er der når jeg både står og ligger. Er i uke 11+1. Men jeg blør ikke. Dere som har hatt SA, og som hadde smerter FØR blødning- hvor lenge hadde dere bare smertene før det kom blod? Anonymkode: 2050e...b74
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Jeg vil legge til at jeg har litt ekstra tykk, litt slimete hvit utflod. Anonymkode: 2050e...b74
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 En time kanskje, så oopdaget jeg brun utflod… Anonymkode: 04533...8a4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Jeg hadde småblødninger i fem dager før smertene kom og aborten tok seg opp. Har inntrykk av at dette er absolutt det vanligste forløpet. Det du beskriver høres ikke ut som en spontanabort til meg - men håper såklart du finner ut av det ❤ Anonymkode: da2f8...534
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Jeg fikk veldig sterke menssmerter natt til en onsdag. Hadde skikkelige tak som holdt på natten igjennom. Utover morgenen så forsvant det helt. De neste dagene merket jeg ikke noe. Lørdag ettermiddag begynte smertene igjen, men ikke så sterke som på onsdagen. Når jeg gikk på do på natten så begynte det å komme blod. Og da satt det igang for fult. Har du veldig vondt, eller mer som murringer? Anonymkode: 548cc...708
Rucula Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Nei ingen smerter Jeg begynte med spotting, som bare ble mer og mer gjennom 2-4 dager.. Så kom smertene! Og de store blodmengden. Har hatt 2 SA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå