Gå til innhold

den andre dama

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sinnataggen_*
Skrevet

For tre år siden tok jeg min sambo i være utro med en dame(A). Etter et kraftig oppgjør fant vi ut at vi ville fortsette forholde vårt.Vi pratet med (A) hver for oss å fortalte at vi fremdeles var et par. Veien har vært hard men vi har kommet langt.

Denne uken dro han og jeg en tur på byen sammen og hadde det artig ute sammen. Da dukket plutselig A opp fra intet. Jeg bestemte meg for å late som ingenting og fortsette en koselig kveld som om hun ikke var der.Pluttselig kastet hun seg rundt halsen hans (han sto med ryggen til) klemte ham og var i bestefall innpåsliten.

Sambo sa hei til henne men sa at hun kunne spart seg klemmen. Etter dette var hun utrolig mye rundt oss noe jeg fant svært ubehagelig men tolererte da vi faktisk var på et offentlig sted (lufta er for alle)Da jeg forsøkte å si hei overså hun meg å var direkte ekkel jeg ble så :sur: .

Mitt spørsmål er :burde hun ikke holde en litt lavere og anonym profil og slett ikke klemme på min sambo.Gidder ikke bruke mye irritasjon og krefter på dette men ble så inmari provusert (en null til henne) klarte ikke å styre mitt sydende raseri :sjenert: Vet godt at jeg er dum, men trengte å dele tankene mine med noen :twisted:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet...... men den ekle, sinte og vonde magefølelsen er jævelig. :tristbla:

Skrevet

Ja, det er klart at ho burde latt være.

Høyst sannsynlig gjør hun det av to grunner. Hun vil se om hun kan få ham interessert igjen, noe hun tydligvis ikke klarer, og hun vil se om hun kan såre deg.

Lat som om hun ikke er der neste gang. Overse henne helt, og be samboeren di gjøre det samme. Ho kommer til å gi seg med dette når ho ser at det ikke blir noe resultat av det.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble forbanna, og jeg hadde blitt også! Synes definitivt at dette var latterlig oppførsel fra hennes side, og det sier en del om henne..

Skrevet

Det er 2-0 til deg vil nå jeg si... Det er hun som oppfører seg patetisk og du som faktisk "vant mannen". Hev deg over det og tenk på hvor stakkarslig hun oppfører seg. Det er jo bare flaut... :klem:

Om du og samboern ignoreren henne helt neste gang er det 3-0 til deg.. :sjarmor:

Gjest Jalileh
Skrevet
Det er 2-0 til deg vil nå jeg si... Det er hun som oppfører seg patetisk og du som faktisk "vant mannen". Hev deg over det og tenk på hvor stakkarslig hun oppfører seg. Det er jo bare flaut...  :klem:

Om du og samboern ignoreren henne helt neste gang er det 3-0 til deg..  :sjarmor:

Jepp jepp. Sier meg enig med denne jeg.

Ikke lett, men hev deg over dette trådstarter. ;)

Skrevet

Koffor skrive du (a)? Dette e då ikkje msn med angel-smileys :(

Men ditte va bra at du ikkje lot ho stikka av med manen din!

Gjest Gjest_Sinnataggen_*
Skrevet

Hei Janove satte (A) isteden foe navnet hennes :roll:

Skrevet

Utrolig bra at du klarte å holde skinnet. Jeg er mann, og vet hva jeg hadde gjort. Uansett om det er feil! :roll:

mvh

Skrevet

Ikke bruk din dyrebare energi på folk du ikke bryr deg om

:kose:

Skrevet

Jeg hadde antakelig smelt til dama. Så ære være deg som klarte å forholde deg "ikkevoldelig".

Skrevet

han er din, hUn er et 0 som gjør sånn... er nok bare jenter med lav selvtillit som ikke har mer respekt enn som så... hev deg over det ja, men skjønner at du ble irritert.. man har lyst å gi henne en midt på kjeften :ler: men man bør nok bare late som man ikke bryr seg!

Skrevet

ære være deg som greide å tilgi utroskap.Det gjorde ikke jeg...jaja

Skrevet
Jeg hadde antakelig smelt til dama. Så ære være deg som klarte å forholde deg "ikkevoldelig".

Er det din jobb å passe på typen/samboeren/mannen din? Jeg hadde forventet at han ordnet opp.

Skrevet

Forventer at han ordner opp, men tanken tanken på at de to har....... :sjenert: får alikevel sneket seg inn i hode. Jeg har tilgitt, men ikke glemt.

Hun oppfører seg som om han er hennes evige beundrer. Stiller seg opp å poserer som det skulle være uttak til top modell. Jeg blir så sint at jeg ikke vet om jeg skal spy eller slå (noe så primitivt) Skammer meg over min latente huleboer oppførsel.

Han har bedt henne holde opp.Noe som fører til at jeg får hat blikk hele kvelden. Avtalen er at neste gang hun prøver seg vil han be henne vise meg den respekt jeg fortjener ved å la oss være i fred.

Skrevet

BITCH..., det er det hun er... ikke tenk mere på henne :klem:

Skrevet
Er det din jobb å passe på typen/samboeren/mannen din? Jeg hadde forventet at han ordnet opp.

Selvfølgelig er ikke det min jobb. Han klarer da mer enn bra nok å si i fra selv, men OM noen hadde kommet bort når jeg var tilstede og gjort som denne dama, kan det godt henne jeg hadde dratt til henne.

Skrevet
For tre år siden tok jeg min sambo i være utro med en dame(A). Etter et kraftig oppgjør fant vi ut at vi ville fortsette forholde vårt.Vi pratet med (A) hver for oss å fortalte at vi fremdeles var et par. Veien har vært hard men vi har kommet langt.

Denne uken dro han og jeg en tur på byen sammen og hadde det artig ute sammen. Da dukket plutselig A opp fra intet. Jeg bestemte meg for å late som ingenting og fortsette en koselig kveld som om hun ikke var der.Pluttselig  kastet hun seg rundt halsen hans (han sto med ryggen til) klemte ham og var i bestefall innpåsliten.

Sambo sa hei til henne men sa at hun kunne spart seg klemmen. Etter dette var hun utrolig mye rundt oss noe jeg fant svært ubehagelig men tolererte da vi faktisk var på et offentlig sted (lufta er for alle)Da jeg forsøkte å si hei overså hun meg å var direkte ekkel jeg ble så  :sur: .

Mitt spørsmål er :burde hun ikke holde en litt lavere og anonym profil og slett ikke klemme på min sambo.Gidder ikke bruke mye irritasjon og krefter på dette men ble så inmari provusert (en null til henne) klarte ikke å styre mitt sydende raseri :sjenert: Vet godt at jeg er dum, men trengte å dele tankene mine med noen :twisted:

velger å tro at det ar alkohol inne i bildet der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...