AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Jeg fant ut i går, 9dpo, at jeg er gravid. Jeg har vært gravid tidligere, men det er snart et år siden og det endte i MA i uke 12. vi har prøvd siden dette, og jeg følte at det aldri kom til å gå. Nå føler jeg nesten at dette er for godt til å være sant og at ting ikke kommer til å gå bra uansett, og jeg er kjemperedd for å gjøre noe galt. I tillegg føler jeg nesten at jeg har lurt meg selv til å bare tro jeg er gravid, selv om jeg har fått flere positive tester, blant annet en digital😅🙈 er det flere som tenker sånn? Føler jeg blir gal av disse tankene, prøver såklart å innse at det bare er hjernen min som tuller med meg, og at det sikkert går bra… Anonymkode: 440eb...d5c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Gratulerer!! 🤩 Og lykke til 😊 Jeg tenkte også sånn etter 2 SA og 1MA, nå er "babyen" snart 10 år gammel 😉 Anonymkode: 308e5...f65
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Gratulerer ❤️ Jeg følte det litt likt, måtte på TUL i uke 7 før jeg faktisk trodde på og det sank inn at jeg var gravid 😄 Anonymkode: d7957...ce5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gratulerer ❤️ Jeg følte det litt likt, måtte på TUL i uke 7 før jeg faktisk trodde på og det sank inn at jeg var gravid 😄 Anonymkode: d7957...ce5 Ja ikke sant! Jeg skal måle hcg hos fastlege i morgen og om en uke, så håper jeg tror litt mer på det da. Jeg tenker også TUL i uke 7 ca😁 Anonymkode: 440eb...d5c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Gratulerer❤ Hadde det helt likt etter MA. Det ble bedre og bedre jo lenger jeg kom. Fortsatt en liten del i meg som ikke fattet at det var sant før baby var i armene. Anbefaler deg å ta tidlig ul, jeg tok flere og det hjalp. Anonymkode: 23370...a5e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Har det sånn jeg og. Er i uke 17, klarer enda ikke å tro at det er sant, og føler jeg lyver når jeg sier jeg er gravid 😅 Håper ultralyden som kommer snart vil hjelpe. Anonymkode: 4d281...efa
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Veldig vanlig når man har mistet og/eller prøvd veldig lenge. Man går hele tiden og venter på at det skal skje noe galt. Jeg tenkte litt sånn helt frem til fødsel egentlig, men roer meg en del etter at jeg begynte å kjenne liv og magen vokste. Anonymkode: 1f821...d49
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 Jeg er i uke 15 nå og kan ikke helt skjønne det er ekte(har vært på mange ultralyder så har absolutt sett det er noe der). Ble gravid veldig raskt første gang, 3 prøveperioder og hadde en SA i uke 10. Deretter tok det 11 prøveperioder(skal være sagt at det var så aktiv prøving de første månedene etter SA grunnet andre omstendigheter) . Vi følte det tok så lang tid at vi var på utredning privat uten å finne noe feil med noen av oss. Allikevel føltes det ut som det skulle være umulig å bli gravid igjen. Har vært utrolig bekymret hele 1 trimester, hjalp ikke med blødninger heller. Den første blødningen jeg hadde trodde jeg var en SA og begynte bare gråte. Er utrolig slitsomt å være så bekymret. Nå er jeg i alle fall der at jeg tør å se for meg at det kommer en baby og ser litt fremover🥰 Anonymkode: f02ea...984
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #9 Skrevet 10. februar 2022 Jeg følte det sånn lenge da jeg ble gravid igjen etter å ha hatt en komplisert MA nesten et år tidligere. Først brukte jeg tid på å innse at vi endelig hadde blitt gravide igjen og så klare å tenke at det kommer til å gå bra. Turte/klarte ikke å glede meg over graviditeten før vi var i uke 13, da jeg var helt sikker på at det kom til å skje noe denne gangen også. Etter tidlig ultralyd klarte jeg sakte, men sikkert begynne å se litt fremover og etter ultralyd i uke 18 løsnet det veldig for meg og jeg turte å planlegge og handle inn til den kommende babyen. Anonymkode: 92a01...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå