Mina123l Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Er det noen som har har hatt kvalme , hodepine og slapphet som symptomer? Dattera mi testa positivt på lørdag, jeg er kvalm og slapp og rar I kroppen men negative hurtigtester...
Mezzosoprena Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Mina123l skrev (3 minutter siden): Er det noen som har har hatt kvalme , hodepine og slapphet som symptomer? Dattera mi testa positivt på lørdag, jeg er kvalm og slapp og rar I kroppen men negative hurtigtester... Ja, er ikke dette de vanlige symptomene da?
Jadzia Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Japp. Jeg hadde ikke feber og de klassiske symptomene i starten. Men dundrende hodepine, press i bihulene, kvalme og ekstrem slapphet. Sov døgnet rundt. Hoste og sår hals kom ikke før etter fem dager.
Frøken888 Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Tar tid før du tester positiv på hjemmetester. Du har korona. Vanlige symptomer. Symptomer lørdag. Tok hjemmetess. Den var negativ. Tok pcr søndag = positiv. Men den tok 2 dager før den kom. Alle 3 hjemmetester var negative frem i dag. Korona har jeg.
Mina123l Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Ja, er ikke dette de vanlige symptomene da? Hører bare om feber vondt I halsen og forkjølelsesymptomer ..lite om kvalme 🤷♀️
Mezzosoprena Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Mina123l skrev (Akkurat nå): Hører bare om feber vondt I halsen og forkjølelsesymptomer ..lite om kvalme 🤷♀️ Har da hørt mye om kvalme!?
Mina123l Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Har da hørt mye om kvalme!? Ok 😊 da er det kanskje bare at jeg tester for tidlig...
Maggi2 Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Mina123l skrev (1 time siden): Hører bare om feber vondt I halsen og forkjølelsesymptomer ..lite om kvalme 🤷♀️ Min unge på 11 år har det nå og er kjempekvalm. Klager faktisk mest på kvalme og magesmerter. Jeg har vondt i halsen og kroppen og skikkelig sykdomsfølelse, er veldig slapp. Men tester negativt hele veien. Irriterende, for da regner arbeidsgiver meg som frisk. Selv om jeg føler meg langt fra frisk 😅 Kunne tenkt meg en positiv test som "bevis"😆
Anbefalte innlegg