Gå til innhold

Kvalm og vondt I hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har har hatt kvalme , hodepine  og slapphet som symptomer? Dattera mi testa positivt på lørdag, jeg er kvalm og slapp og rar I kroppen men negative hurtigtester...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mina123l skrev (3 minutter siden):

Er det noen som har har hatt kvalme , hodepine  og slapphet som symptomer? Dattera mi testa positivt på lørdag, jeg er kvalm og slapp og rar I kroppen men negative hurtigtester...

Ja, er ikke dette de vanlige symptomene da?

Skrevet

Japp. Jeg hadde ikke feber og de klassiske symptomene i starten. Men dundrende hodepine, press i bihulene, kvalme og ekstrem slapphet. Sov døgnet rundt. Hoste og sår hals kom ikke før etter fem dager. 

Skrevet

Tar tid før du tester positiv på hjemmetester. 

Du har korona. Vanlige symptomer.

Symptomer lørdag. Tok hjemmetess. Den var negativ. Tok pcr søndag = positiv. Men den tok 2 dager før den kom. Alle 3 hjemmetester var negative frem i dag.

Korona har jeg.

Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Ja, er ikke dette de vanlige symptomene da?

Hører bare om feber vondt I halsen og forkjølelsesymptomer ..lite om kvalme 🤷‍♀️

Skrevet
Mina123l skrev (Akkurat nå):

Hører bare om feber vondt I halsen og forkjølelsesymptomer ..lite om kvalme 🤷‍♀️

Har da hørt mye om kvalme!?

Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Har da hørt mye om kvalme!?

Ok 😊 da er det kanskje bare at jeg tester for tidlig... 

Skrevet
Mina123l skrev (1 time siden):

Min unge på 11 år har det nå og er kjempekvalm. Klager faktisk mest på kvalme og magesmerter. 

Jeg har vondt i halsen og kroppen og skikkelig sykdomsfølelse, er veldig slapp. Men tester negativt hele veien. Irriterende, for da regner arbeidsgiver meg som frisk. Selv om jeg føler meg langt fra frisk 😅 Kunne tenkt meg en positiv test som "bevis"😆

• Opprett ny...