AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Jeg og dama har vært sammen i 2 år for et halvt år siden fant hun noen bilder jeg hadde lastet ned fra nette på tlf min nå er hun helt sikker på at jeg er utro og det begynner gå utover forholdet vårt. Hver gang jeg har vært ute på byen med kompiser skal hun lukte på penisen min, hun sender meg meldinger hver 15 minutt hvor hun lurer på hva jeg gjør, hun prøver og åpne passordet på tlf min. Med andre ord jenta er helt psyko. Jeg elsker henne men vet ikke om jeg takler dette lenger. hva kan jeg gjøre for og redde forholdet våres? Anonymkode: b376f...5d8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg og dama har vært sammen i 2 år for et halvt år siden fant hun noen bilder jeg hadde lastet ned fra nette på tlf min nå er hun helt sikker på at jeg er utro og det begynner gå utover forholdet vårt. Hver gang jeg har vært ute på byen med kompiser skal hun lukte på penisen min, hun sender meg meldinger hver 15 minutt hvor hun lurer på hva jeg gjør, hun prøver og åpne passordet på tlf min. Med andre ord jenta er helt psyko. Jeg elsker henne men vet ikke om jeg takler dette lenger. hva kan jeg gjøre for og redde forholdet våres? Anonymkode: b376f...5d8 Vet ikke om du troller nå, men det er det sjukeste jeg har hørt. Om du ikke vet hva du bør gjøre står det dårlig til🙈 Anonymkode: e5802...39b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Av nysgjerrighet, I hvilken sammenheng lastet du ned bildene av damen fra nettet? men uansett, til spørsmålet ditt: at en dame plutselig blir usikker, kommer fra at hun har et udekt behov. Har du oppført deg annerledes i det siste? Kan være vanskelig å legge merke til selv. Så hva med å spørre henne? Har forholdet endret seg ift dynamikken? Er forelskelsen perioden over, og hverdagen kommet frem? Kanskje hun ikke er på samme stadie emosjonelt i forholdet ift deg. Du føler kanskje relasjonen var trygg og stabil, og sluttet kanskje gi noen av de bekreftelsene du ga mye av i starten? Sjalusi kan komme av endringer på de små tingene. Hvordan man sier natta, hvordan man sier hadet, ect. Hun har jo hatt denne usikkerheten FØR hun fant bildene på din tlf. Hun har funnet en grunn til at du oppfører deg annerledes, og med at du ikke har gitt hun noen annen forklaring, så faller hun på at du er utro. Så gå inn i deg selv og Finn ut av hva som har endret seg. Kanskje du trakk deg tilbake fordi hun gjorde noe? Rund dansen kan ha startet fra hun også. Dere trenger snakke sammen. Bedre kommunikasjon. Om ikke, er det ikke håp. Eller, altså, dere kan holde på sånn som nå, men i lengden vil det være svært slitsomt, for dere begge. Anonymkode: e9a22...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå