Gå til innhold

Hvor ofte pynter du deg for mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg sminke, hårstell, pene klær. 
vet at når man er gift over lenger periode blir det «ork» 

men hvor ofte likevel pynter du deg for mannen?

Anonymkode: f3865...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mannen min spesifikt?

Aldri, han bryr seg ikke. 

Men for min egen del bruker jeg litt over snittet tid på hudpleie/hår/neglelakk og sånt. 

Har vært sammen i 21 år, spiller ingen rolle for ham hva jeg gjør - men har jo aldri vært totalt takras da sånn utseendemessig. 

Jeg er litt jålete av meg, men hadde likt dårlig en mann som ba meg spesifikt endre på utseende. 

• Liker 2
Skrevet

Ofte. Jeg vet han setter pris på det. 

Anonymkode: 587c6...2d7

• Liker 3
Skrevet

Pynte meg for mannen? Aldri! Hahahaha.

Jeg pynter meg for de andre mannfolka på jobben da.

Anonymkode: b1198...bdb

• Liker 2
Skrevet

pynter meg ikke for menn jeg er ikke et objekt, jeg pynter meg fordi jeg selv syntes det ser bra ut

Anonymkode: a6e28...a2b

• Liker 3
Skrevet

Pynter meg aldri for mannen eller for noen andre. Jeg pynter meg for mitt eget velvære.

Anonymkode: 07873...657

• Liker 2
Skrevet

Han pynter seg for meg også. Lukter alltid godt og er fresh. Han er den rensligste mannen jeg kjenner. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pynter meg når jeg bare lyst til det. Og trenger å føle meg ekstra fresh. Jeg ser ut som et takras med sminke på, så det brukes  skjeldent. Ellers fryser jeg mye og går for det meste godt innpakket 

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Han pynter seg for meg, jeg er naturlig vakker. 

Anonymkode: 6d0a4...be8

Skrevet

Jeg har en ektemann som oppriktig ikke bryr seg om slikt. Han liker meg best helt naturlig, uten sminke, stelt hår eller neglelakk, og han er nøye med å gi meg komplimenter på at jeg er vakker som jeg er.

Det er utrolig godt å være med en slik mann. Eksen sa "skal du virkelig gå på butikken uten sminke?" og det var ikke kult.

Jeg pynter meg iblant, men når jeg spør om han vil jeg skal sminke meg litt sier han bare nei, du er penere uten. 

Anonymkode: 1c5c4...ea3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ca. aldri, det er ikke noe han legger merke til eller bryr seg om uansett :) Jeg pynter meg derimot for meg selv og for å sette stemning

Anonymkode: 55213...f70

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Han pynter seg for meg også. Lukter alltid godt og er fresh. Han er den rensligste mannen jeg kjenner. 

Jeg håper da virkelig han hadde vært renslig og fresh selv om han var singel og… Normal hygiene bør man jo ha enten man har kjæreste eller ikke… 

Jeg pynter meg veldig sjelden for mannen min. Det er ikke hovedmotivasjonen liksom, for jeg gjorde jo de samme tingene som singel. For meg er det en viktig del av hverdagen å føle meg fresh. Det har mye å si for hvordan jeg har det. Jeg liker å gå i fine klær, sminke meg på dager jeg «skal noe», ha fint hår, ta vare på huden osv.

Har aldri satt på meg klær jeg egentlig ikke liker for mannen sin del, men har kanskje en og annen gang valgt feks en kjole jeg vet han synes er fin når vi skal ut å spise sammen. Men jeg hadde jo pyntet meg uansett. 

Anonymkode: 7b5e5...1b9

Skrevet

Triste svar i tråden .
Jeg liker å pynte meg generert men hvis vi skal ut på noe så pynter jeg meg litt ekstra.

Det er ikke for menn på jobben eller andre skal syntes jeg ser fin ut, men for mannen min! 
Pluss det gir meg bedre selvfølelse :)    

Anonymkode: 2d111...a17

• Liker 4
Skrevet

Jeg gjør egentlig ingenting som er kun for han. 

Med videomøter og mye sosialt er jeg som regel sminket hver dag. Men vasker alltid av alt når det er slutt på den delen av dagen. 

Liker å føle meg vel selv. Så er hos frisør jevnlig, vokser og epilerer, holder huden pen, dusjer minst en gang om dagen, og alt det der. Samt har behagelige, men pene, hjemmeklær. Slik er det selv om mannen ikke er hjemme noen dager. 

Pynter meg selvfølgelig om vi skal ut. Men det gjelder uansett hvem jeg skal ut med. 

Har vært sammen i 18 år. I løpet av en uke ser han jo alle versjoner av meg. Uten at jeg noen gang har oppfattet at "usminket søndagstryne i pysj" er mindre verdt enn "full sminke, med pen kjole og høye hæler". 

Anonymkode: dd14a...d8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da tenker jeg sminke, hårstell, pene klær. 
vet at når man er gift over lenger periode blir det «ork» 

men hvor ofte likevel pynter du deg for mannen?

Anonymkode: f3865...77d

Aldri. Pynter meg for meg selv og min egen selvfølelse.

Anonymkode: aa1d1...bb7

Skrevet

Sjeldent nok at han legger merke til det når jeg gjør det. Gift i 20 år.

Anonymkode: 4dd60...ce1

Skrevet

Jeg pynter meg hver dag ☺️ Går jeg rundt som en slask, føler jeg meg som en slask og. 

Anonymkode: fa8b0...a69

• Liker 2
Skrevet

Har selvfølgelig god hygiene, med dusj og hårvask. Lukter godt. Sminker meg hver dag, og har velstelte hender. Men alt det er jo mest for min egen del da 🙂. Vi har en avslappet klesstil hjemme til hverdags. Finnes masse fine og behagelige klær, så ser sånn passe ok ut 🙂

Anonymkode: 8ce18...efb

Skrevet (endret)

Så ofte jeg orker! :) 

Det er viktig å gjøre det innimellom!! Han føler at jeg fortsatt vil se bra ut for han, og jeg merker at han blir mer på fremfor når jeg dasser rundt i den samme joggebuksa i 3 dager 🙊 Samme er det med han også, når han tar på deg noen fine klær får jeg mer lyst på han :) 

Endret av Becky
Skrevet

Aldri . Biter negler,  sitter i cargo bukser eller joggebukser.  Orker ikke sånt lengre. 

Anonymkode: 0caad...cba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...