Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har et spørsmål til de som bor i Oslo. Selges RoC hudpleieprodukter i Oslo? Jeg er spesielt interresert i serien Purif AC fordi jeg hadde veldig god effekt av Blemish Correcting Emulsion. Men dette merket selges ikke i Trondheim lenger. :cry: Veninna mi skal til Oslo snart så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg.
Melon Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Jeg er også interresert siden jeg hadde også god effect av kremen du snakker om og var utrolig lei meg, når ikke fant den lenger i butikkene i Trondheim. Håper det er noen som kan hjelpe. Venter i spenning. Endret 24. oktober 2005 av Melon
Amalthea Skrevet 24. oktober 2005 #3 Skrevet 24. oktober 2005 Sist jeg så RoC produkter i Oslo, så var det i alle fall på Cubus på Oslo city. Kan tenke meg at Vita også har.
Melon Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 Sist jeg så RoC produkter i Oslo, så var det i alle fall på Cubus på Oslo city. Kan tenke meg at Vita også har. ← Takk. Når var det?
Amalthea Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Det var i sommer, så jeg regner med at det forsatt gjelder. Det er sikkert flere Cubus avdelinger som fører Roc også, det går jo an å ringe og høre evt.
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 Mener at Esthetique på Trondheim Torg har dette merket. Men det er kanskje der du har kjøpt det før, og som de så har sluttet med??
Melon Skrevet 24. oktober 2005 #7 Skrevet 24. oktober 2005 Mener at Esthetique på Trondheim Torg har dette merket. Men det er kanskje der du har kjøpt det før, og som de så har sluttet med?? ← Nei. Kjøpte på Cubus. Tror ikke jeg har sett den på Esthetique.
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #9 Skrevet 24. oktober 2005 Nei. Kjøpte på Cubus. Tror ikke jeg har sett den på Esthetique. ← Mener den på Trondheim Torg har/har hatt denne serien, ja. Det skader jo ikke å ta en titt
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #10 Skrevet 25. oktober 2005 Her i byen har jeg også sett RoC hos Esthetique.
Melon Skrevet 25. oktober 2005 #11 Skrevet 25. oktober 2005 Mener den på Trondheim Torg har/har hatt denne serien, ja. Det skader jo ikke å ta en titt ← Skal sjekke det i dag.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #12 Skrevet 25. oktober 2005 De har ikke denne serien på Trondheim Torg. :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå