Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål til de som bor i Oslo. :sjenert:

Selges RoC hudpleieprodukter i Oslo?

Jeg er spesielt interresert i serien Purif AC fordi jeg hadde veldig god effekt av Blemish Correcting Emulsion. Men dette merket selges ikke i Trondheim lenger. :cry:

Veninna mi skal til Oslo snart så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er også interresert siden jeg hadde også god effect av kremen du snakker om og var utrolig lei meg, når ikke fant den lenger i butikkene i Trondheim. :forvirret:

Håper det er noen som kan hjelpe. Venter i spenning. :hoppe:

Endret av Melon
Skrevet

Sist jeg så RoC produkter i Oslo, så var det i alle fall på Cubus på Oslo city. Kan tenke meg at Vita også har.

Skrevet
Sist jeg så RoC produkter i Oslo, så var det i alle fall på Cubus på Oslo city. Kan tenke meg at Vita også har.

Takk. :) Når var det? :sjenert:

Skrevet

Det var i sommer, så jeg regner med at det forsatt gjelder. Det er sikkert flere Cubus avdelinger som fører Roc også, det går jo an å ringe og høre evt. :)

Skrevet

Mener at Esthetique på Trondheim Torg har dette merket. Men det er kanskje der du har kjøpt det før, og som de så har sluttet med??

Skrevet
Mener at Esthetique på Trondheim Torg har dette merket. Men det er kanskje der du har kjøpt det før, og som de så har sluttet med??

Nei. Kjøpte på Cubus.

Tror ikke jeg har sett den på Esthetique. :roll:

Skrevet
Nei. Kjøpte på Cubus.

Tror ikke jeg har sett den på Esthetique.  :roll:

Mener den på Trondheim Torg har/har hatt denne serien, ja. Det skader jo ikke å ta en titt ;)

Skrevet

Her i byen har jeg også sett RoC hos Esthetique.

Skrevet
Mener den på Trondheim Torg har/har hatt denne serien, ja. Det skader jo ikke å ta en titt ;)

Skal sjekke det i dag. :)

Skrevet

De har ikke denne serien på Trondheim Torg. :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...