AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Spesielt sommeren. Kombinasjonen munnbind og solbriller og solhatt/caps er gull 🙂 Det er så deilig å gå ut med delvis tildekket ansikt, slik at man slipper alle kommentarene fra forbipasserende om hvor stygg man er 😌 Fordi nå ser de ikke ansiktet vårt 🙂 Og ja. Det er helt vanlig at tilfeldige mennesker kommenterer utseende til oss stygge. Hvis du aldri har opplevd det, gratulerer; du er ikke stygg 🙂 Anonymkode: b533c...34b 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Du kan jo bare gå med det. Herre gud. Anonymkode: 0121a...8dc 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Enig, digger munnbind, må bruke det på jobb. Øynene mine (sminket) er vel det eneste ok pene på meg, så jeg gruer meg litt til tida med munnbind er over i neste uke. Anonymkode: 21d03...f61 2
Callisto83 Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Kjør på. I 2018 ville sikkert folk trodd du var gal som gikk med munnbind, men nå er det helt forståelig.
tussi84 Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Å snakke direkte negativt, eller slenge negative kommentarer om utseende til den det gjelder et ikke så normalt. Det er heller ikke så mange som diskuterer med andre hvordan andre mennesker ser ut. Du påstår at siden jeg ikke har hørt noe sånt, så da er jeg pen ifg deg. da. Da skal jeg fortelle at jeg har 35 kg ekstra på kroppen, så jeg ligger i fedme kl 2 siktet. For de fleste er ikke overvekt noe som er attraktivt, og jeg har sjeldent fått positive kommentarer om utseende mitt. De fleste sier stort sett ingenting, men jeg har tidligere opplevd at dater bare stikker av pga det, eller at jeg ikke fikk oppmerksomhet hos guttene pga det. De fleste andre legger ikke merke til hvordan andre ser ut engang, og om noen gjør så velger de fleste å ikke gjøre noen Sak ut av det. Du trenger nok heller å få deg litt selvtillit. Vær stolt av den du er, og gi f I hva alle andre mener om det. Ingen kan like det samme. For noen er du kanskje ikke attraktiv utseendemessig, mens andre vil kanskje synes du er pen.. Endret 9. februar 2022 av tussi84 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har en søster med en deformitet i ansiktet og kan bekrefte at mange slenger med leppa.. til og med hennes venninner i oppveksten kunne si «alle pene jenter har en stygg venninne» … 😳😫 Anonymkode: 98ddd...472 1 2 1
Gjest Villfisker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Dette må være tull. Jeg har aldri blitt kalt stygg av forbipasserende, eller hørt andre bli kalt stygge. Bedre å være mer uheldig med utseendet, enn å ha munndiare. Hadde jeg vitnet slike kommentarer, hadde jeg kun tenkt negativt om den som kom med kommentaren.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har også fått kommentarer fra tilfeldige på gata et par ganger, om at jeg er stygg. Så det er nok ikke helt uvanlig. Anonymkode: ad117...bde 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 tussi84 skrev (28 minutter siden): Å snakke direkte negativt, eller slenge negative kommentarer om utseende til den det gjelder et ikke så normalt. Det er heller ikke så mange som diskuterer med andre hvordan andre mennesker ser ut. Du påstår at siden jeg ikke har hørt noe sånt, så da er jeg pen ifg deg. da. Da skal jeg fortelle at jeg har 35 kg ekstra på kroppen, så jeg ligger i fedme kl 2 siktet. For de fleste er ikke overvekt noe som er attraktivt, og jeg har sjeldent fått positive kommentarer om utseende mitt. De fleste sier stort sett ingenting, men jeg har tidligere opplevd at dater bare stikker av pga det, eller at jeg ikke fikk oppmerksomhet hos guttene pga det. De fleste andre legger ikke merke til hvordan andre ser ut engang, og om noen gjør så velger de fleste å ikke gjøre noen Sak ut av det. Du trenger nok heller å få deg litt selvtillit. Vær stolt av den du er, og gi f I hva alle andre mener om det. Ingen kan like det samme. For noen er du kanskje ikke attraktiv utseendemessig, mens andre vil kanskje synes du er pen.. Villfisker skrev (2 minutter siden): Dette må være tull. Jeg har aldri blitt kalt stygg av forbipasserende, eller hørt andre bli kalt stygge. Bedre å være mer uheldig med utseendet, enn å ha munndiare. Hadde jeg vitnet slike kommentarer, hadde jeg kun tenkt negativt om den som kom med kommentaren. Dette er feil. Det er bra at dere ikke har opplevd det. Det betyr at dere ikke er stygge 🙂 Men skal love deg at det skjer. Ikke konstant, men ofte nok når man beveger seg blant folk lenge nok 😌 Anonymkode: b533c...34b 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Callisto83 skrev (34 minutter siden): Kjør på. I 2018 ville sikkert folk trodd du var gal som gikk med munnbind, men nå er det helt forståelig. Ja, derfor håper jeg det vil vare også lenge etter korona 🙂 Før ville man tiltrekke seg alles oppmerksomhet om man gikk offentlig med munnbind, så jeg håper vi ikke går tilbake til slike tilstander. Anonymkode: b533c...34b 1 1
Morten1 Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 Ville du brukt munnbind på tinder bilder også? 1
Gjest Villfisker Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er feil. Det er bra at dere ikke har opplevd det. Det betyr at dere ikke er stygge 🙂 Men skal love deg at det skjer. Ikke konstant, men ofte nok når man beveger seg blant folk lenge nok 😌 Anonymkode: b533c...34b I så fall er det de som kommer med kommentarene som er stygge. De oppfører seg stygt, fordi det er noe feil med dem.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har også fått slengbemerkelser på gata. Kommer til å fortsette med munnbind innendørs i hvert fall. Anonymkode: 93875...77a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 Jeg er hverken det ene eller det andre; tror jeg er ordinær. Bruker strl 36, men jaggu har jeg blitt kalt både stygg og feit. Av ulike mennesker😏 Anonymkode: 95a2c...fe4 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 Morten1 skrev (5 minutter siden): Ville du brukt munnbind på tinder bilder også? 😂 Impliserer du at jeg er på tinder? Den var god 😆 Anonymkode: b533c...34b 1
Gjest AprilRyan Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 Tja, det å gå med munnbind er såpass ubehagelig at jeg heller går uten. Jeg fikk litt kommentarer på utseendet da jeg var yngre og da mest på byen og sånt. Nå er jeg vel såpass gammel at jeg er uinteressant for de fleste så spiller ingen rolle om jeg har det på eller ei. Eneste jeg har oppdaget med munnbind er at jeg oftere blir spurt om leg på polet, men det er ikke akkurat noe å trakte etter spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 Herremin så utrolig trist å lese at flere har opplevd å få stygge kommentarer basert på utseende av fremmede.. Det er ikke ok, dere fortjener bedre! Anonymkode: bff06...42d 1 2
Silva Pluvialis Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har også fått kommentarer fra tilfeldige på gata et par ganger, om at jeg er stygg. Så det er nok ikke helt uvanlig. Anonymkode: ad117...bde Hva skjer med det, egentlig? Sånne folk må ha seriøse problemer. Jeg gikk forbi en fyr som ropte «din feite gris» da jeg gikk forbi. Så ja jeg har vel opplevd det selv? 🤭 1
Fuglemor Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 Man kan ha sånn hatt med åpen på toppen slik som trish på 90 days. Da får du litt luft og 😂
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 Er synd du føler det sånn ts. Hva slags folk er det som sier sånt til deg? Er det menn/damer? Jeg har flere ganger nevnt folk som har vært ufine mot meg her på kg, men ble beskyldt for å lyve. Syns det er utrolig stygt gjort når man egentlig har behov for å få litt støtte.. Har opplevd at menn kommer bort til meg på pub og sier ting som "jeg ville bare si at du var utrolig stygg" og sånne type kommentarer. Dette er grunnen til at jeg har sykt dårlig selvtillit. Har faktisk ikke opplevd noen sånne kommentarer med munnbind, selv de gangene jeg har 0 sminke og håret ser ut som et troll. Det sykeste er at jeg ofte begynner å gråte når menn sier til meg at jeg er stygg, også begynner de bare å le. Mange sosiopater i dette landet Det virker som mange menn tenner på å være mest mulig jævlig mot damer de syns er stygge (nei ikke alle menn, men en god del. Hvorfor opplever jeg aldri dette i utlandet?) Håper det går bra med deg hvertfall ts, er utrolig trist å lese at vi er flere som blir utsatt for dette.. Anonymkode: 0b7b7...fe1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå