Dødspingvinen Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Skal på Lidl og handle i dag. Har oppdaget at de har en god frukt og grøntdisk, men er veldig skeptisk til resten. Kjøpte noen varer der inne som jeg absolutt ikke var fornøyd med. Er det noe spesielt dere syns er godt på Lidl? Vil bare kjøpe ting som blir anbefalt nå, slik at jeg slipper å bli sur under eksperimentering
Gjest allium Skrevet 24. oktober 2005 #2 Skrevet 24. oktober 2005 De har en veldig god, mørk sjokolade. Bilde av en eksotisk jungelfugl på papiret.
Dødspingvinen Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2005 Ja, den har jeg forresten smakt Den var knusegod
Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #4 Skrevet 24. oktober 2005 de har verdens beste emmenthaler-ost i skiver
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 sjokoladepudding med litt krem oppå,mmmm..knallgod 2,90kr. Kjøper en haug om gangen når jeg først er innom
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 Digger fruktjogurten deres jeg, mmm:) Gaudaost i tykke skiver, kalkunpålegg i skiver, emmentalerost, ost med div. smaker(vi kjøper i grunn mye ost på lidl vi), pizzabaguetter, tikkamasalasaus, div. pastasauser, tortillachips, håndkrem, snacksbrett, dressingmikser på pose, appelsinbrus light, billige kyllingvinger, iskrem. Mye godt på lidl Det er ikke likte av det jeg har kjøpt der er karriketsjup (skjønner ikke hvorfor jeg må prøve slikt), en kjøttdeig som var på tilbud, cola og en slags cappucinomiks som smakte ****.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #7 Skrevet 24. oktober 2005 Sparer en god del på å handle på lidl, ikke dårlige varer har dem heller. Men så har jeg blitt hekta på ICA MAXI, og det er katastrofe for lommeboka ...
lillesky Skrevet 24. oktober 2005 #8 Skrevet 24. oktober 2005 Ligger en annen Lidl-tråd her, med mange tips. Prøvde endel av de tingene som ble foreslått, men synes ikke at Lidl har så mye bra, dessverre. Jeg har prøvd å handle på Lidl noen ganger nå, men kommer nok til å fortsette å handle på "mine" vanlige butikker.
momo Skrevet 25. oktober 2005 #10 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg er kanskje sær, men har prøvd noen produkter fra LIDL og synes ingenting om de. Kjenner og noen som jobber på LIDL, og de og de andre ansatte handler ikke på LIDL selv, for de mener produktene er for dårlige. De har og veldig mye sukker i mange av produktene sine. Noe ikke jeg er så glad for.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #11 Skrevet 25. oktober 2005 Synes Lidl virket så fattigsli da jeg var der inne for første gang. Ikke sånn at man fikk skikkelig matlyst/kjøpelyst der inne. Det ene sjokoladepålegget de har er forresten ok, det er med hvite striper og sjokkis.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #12 Skrevet 25. oktober 2005 Nei, jeg tror ikke de har noe bra for jeg liker ikke navnet deres. Det sier meg ingenting, derfor gidder jeg ikke like varene deres.
Gjest lilletroll Skrevet 27. oktober 2005 #13 Skrevet 27. oktober 2005 Mozarella pizzaen. Den som ligner til forveksling på Pizza Ristorante er like god, og myyye billigere. Det var vel omtrent det eneste....jeg gledet meg til Lidl skulle komme, for jeg tar i mot konkurranse butikkene i mellom med åpne armer, men ble veldig skuffet over butikken....Tror jeg har vært der bare èn gang...
Gjest Varg-Menja Skrevet 27. oktober 2005 #14 Skrevet 27. oktober 2005 Bare en ting jeg savner med å handle der: de opphakkede hermetiske tomatene.
monja Skrevet 27. oktober 2005 #15 Skrevet 27. oktober 2005 Mozarella pizzaen. Den som ligner til forveksling på Pizza Ristorante er like god, og myyye billigere. ←
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #16 Skrevet 29. oktober 2005 jeg handler vel kun grønnsaker og kyllingpålegg der...
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #17 Skrevet 29. oktober 2005 Skal på Lidl og handle i dag. Har oppdaget at de har en god frukt og grøntdisk, men er veldig skeptisk til resten. Kjøpte noen varer der inne som jeg absolutt ikke var fornøyd med. Er det noe spesielt dere syns er godt på Lidl? Vil bare kjøpe ting som blir anbefalt nå, slik at jeg slipper å bli sur under eksperimentering ← Lidl er en møkkabutikk.
nostalgia Skrevet 29. oktober 2005 #18 Skrevet 29. oktober 2005 De har masse billig og god frukt og grønnsaker, kjøper mye av det der Ellers er jeg helt hektet på tortillalefsene de selger der, knallgode!! (og billige) Kjøper en del annet også, men kommer ikke på noe mer i farten... Nostalgia
Gjest Litt Lost i.i Skrevet 31. oktober 2005 #19 Skrevet 31. oktober 2005 Av prinsipp har jeg enda ikke satt en fot innenfor Lidl sine dører. Håper jeg ikke kommer til å gjøre det. Bakgrunnen er det jeg hører om deres personalpolitikk. F.eks at de som kjenner hverandre ikke får jobbe sammen. Skal gå til pauser alene osv. Alt for effektiviteten. Leste en artikkel om at de som hadde mensen måtte gå med et spesielt bånd rundt armen - for da kunne de få lov til å gå ekstra på toalettet På den måten kunne de passe på at de som ikke hadde mensen ikke gikk på toalettet for ofte! Nei til Lidl!
Gjest Madeline Skrevet 31. oktober 2005 #20 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg kjøper frukt og grønnsaker, ris, pasta, tørkeruller. doruller, flytende, håndsåpe, fiskepinner, seifilè, is, tamponger, enkelte sorter godteri og dypfryst kjøttdeig. I tillegg har de en del bra "lokketilbud". Vær obs på at en del varer på Lidl har mye fett og sukker i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå