Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hører på julemusikk spesielt en stjerne skinner i natt, støveldance eller it’s hard to be a nissemann. Hele året flere som hører på julemusikk hele året? Folk som ikke gjør det får ikke svare!

Endret av Sommer2464
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter gjerne på litt i smug, hvis huset trenger en vask, og motivasjonen er fraværende😂

Anonymkode: b4941...2ed

Skrevet

Nei. Jeg har lyst, det er ikke det, men da er jeg redd for å ødelegge musikken. Det som gjør den stas, er jo at man hører den kun en liten periode i året. På samme måte som at jeg ikke ville hatt pannekaker til middag hver dag. Det er det at det er forbuden frukt 11 mnd i året som gjør den spesiell. 

Anonymkode: 294fe...5de

Skrevet

Nei! Nå må folk slutte med denne desperasjonen etter å ha jul hele året. Det blir som sagt over, å bare ha en middagsrett hele året. Jeg er glad i jul jeg men så ensporet er jeg ikke at jeg har julemusikk på hele året igjennom. 

Anonymkode: c7f0d...a07

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Liker julemusikk, men bare før jul.

Gjest Hottentått
Skrevet

Julemusikk hører til julen, men jeg kan gjerne se på julekalendere sammen med barna året rundt 😂

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: b30b6...62c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei! Nå må folk slutte med denne desperasjonen etter å ha jul hele året. Det blir som sagt over, å bare ha en middagsrett hele året. Jeg er glad i jul jeg men så ensporet er jeg ikke at jeg har julemusikk på hele året igjennom. 

Dette er ikke en desperasjon etter å ha jul hele året dumbass.

Skrevet

Ja, jeg hører på julemusikk når jeg får lyst til det. Dog ikke støveldance.

Anonymkode: 40495...c10

Skrevet
Sommer2464 skrev (13 minutter siden):

Dette er ikke en desperasjon etter å ha jul hele året dumbass.

Hvor mange tråder har du egentlig laget om jul hele året dumbass? Relativt mange. Jeg synes det er desperat å høre på julemusikk hele året! Når du spør får du også tåle svar..

Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri tenkt meg å gjøre. Da forsvinner jo magien med sangene. Jeg hører ikke på julemusikk og pynter ikke til jul før 1. desember. Da har jeg noe å glede meg til og jul beholder sin magi og stemning for meg. 

Anonymkode: a5a7d...8f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvor mange tråder har du egentlig laget om jul hele året dumbass? Relativt mange. Jeg synes det er desperat å høre på julemusikk hele året! Når du spør får du også tåle svar..

Dumbass dumbass 

Skrevet
Sommer2464 skrev (Akkurat nå):

Dumbass dumbass 

Ohoo sassy.. julebudskapet lever hver dag hos deg ja🙄 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...