Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spontanaborterte for noen uker siden. Var i uke 10. Jeg håper jeg raskt blir gravid på nytt. Er det noen som har opplevd at det tok lang tid å bli gravid på nytt etter SA? 

Anonymkode: fb41a...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spontanaborterte for noen uker siden. Var i uke 10. Jeg håper jeg raskt blir gravid på nytt. Er det noen som har opplevd at det tok lang tid å bli gravid på nytt etter SA? 

Anonymkode: fb41a...a07

Tok et halvt år for meg. Mistet i uke 11.

Anonymkode: f55b5...e9e

Skrevet

Ble gravid igjen på første forsøk etter 1 mens. Mistet i uke 5.

Anonymkode: 99a59...c94

Skrevet

Ble gravid første syklus etter ❤️ Altså 6 uker

Anonymkode: 364e0...193

Skrevet

Tok 11 måneder.. 

Anonymkode: 48eed...2b1

Skrevet

Blei gravid på første syklus etter at eg mista (ca 6 veker). Har høyrt at ein bør ha ein mens først,men har no ein frisk og fin tiåring 😊

Anonymkode: 74614...3c6

Skrevet

2 måneder ca, hadde vel en vanlig menstrasjon mellom mener jeg. ble da gravid etter det som skulle vært eggløsning. 

er nå i uke 35

Skrevet

Jeg ble gravid 1,5 måneder etter at jeg sluttet å blø etter SA. Hadde en mensen mellom SA og graviditet.

Anonymkode: c06ef...180

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 11. Ble gravid på pp2 etter SAen, men det skal sies at det tok 9 uker å få mensen tilbake etter SAen så derfor tok det litt tid likevel. 

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake ca seks uker etter SA, og ble gravid igjen syklusen etter det. Har inntrykk av at det er minst like vanlig å bli raskt gravid igjen som det er at det tar lang tid. 

Anonymkode: bb1ae...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...