Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å fundere på om min er for synlig. At jeg ser for mye av hodebunnen.. hvor synlig er dere skill? Legg gjerne ut bilde

Jeg legger ut av min i morgen når håret er rent igjen 😅

Anonymkode: 0ce53...a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har det å si? Er det noe man kan gjøre dersom den er "for synlig", liksom? Du er jo som du er. 

Anonymkode: 3df11...8ba

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva har det å si? Er det noe man kan gjøre dersom den er "for synlig", liksom? Du er jo som du er. 

Jeg spør fordi jeg føler håret mitt har blitt tynnere, men jeg har egentlig ikke merket noe hårtap når jeg dusjer eller grer håret.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg spør fordi jeg føler håret mitt har blitt tynnere, men jeg har egentlig ikke merket noe hårtap når jeg dusjer eller grer håret.

At håret har blitt tynnere er ingen følelse. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du her kun for å lage kvalm, du?

• Liker 1
Skrevet

Det er helt vanlig at hodebunnen er synlig der hårskillen går. Gå inn på en nettside som viser vanlige mennesker i mer eller mindre hverdagslige sammenhenger, f.eks en nettavis eller nrk.no, og se på menneskene der. Variasjonene er store, men du vil se hodebunner på mange av bildene. 

Mitt beste råd er egentlig å spørre noen du kjenner godt og stoler på hva de tenker om saken, f.eks  venner og familie eller frisøren din. 

Skrevet

Ja :) Om det plager deg kan du jo pudre litt med sånn Wow pudder . 

Anonymkode: 4af8e...d60

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nehei? Man kjenner det ikke på håret altså? Alle måler hos spesialist før/etter? :P 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nehei? Man kjenner det ikke på håret altså? Alle måler hos spesialist før/etter? :P 

Ja, har du ikke hørt om det fantastiske hårtykkelsespesialistsenteret  som måler hårtykkelse med både laser og andre dingsbomser??? Det ligger vel like ved siden av Det Internasjonale Vitamininstituttet i Sveits. 🙄  

Og Det Internasjonale Vitamininstituttet ble bl.a. referert til i en sjamporeklame for en del år siden, så det bør iallfall være velkjent 😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes også at håret mitt har blitt tynnere og at skillen vises mer enn før. Mulig det er vinteren? Jeg har heller ikke merket at jeg mister mer hår enn vanlig. Synes det er rart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...