Gå til innhold

Hvorfor er pothead-idretter med i OL?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forbanna X-games drit. Få det vekk.

Hva blir det neste? E-sport i sommer OL?

Anonymkode: 1909f...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et godt poeng egentlig. OL driter litt på leggen med å ta inn sånne type idretter. Det er ikke akkurat idrettsutøvere som drømmer om ol gull som driver med sånt, men heller vi drikke, feste, røyke og pule mens de lever av hobbyen sin.

Anonymkode: f22d5...63b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forbanna X-games drit. Få det vekk.

Hva blir det neste? E-sport i sommer OL?

OL er jo korrupte overgrep satt i system. Fjern hele OL.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Ok."

Anonymkode: fa47d...902

Teatrica skrev (9 minutter siden):

Å kjære vene!

Entern skrev (6 minutter siden):

Er det så farlig da?

jabx skrev (1 minutt siden):

OL er jo korrupte overgrep satt i system. Fjern hele OL.

Jeg forstår at dere ikke er interessert i idrett 🙂 Og det er greit for dere 🙂 Men da evner dere heller ikke å forstå hvorfor dette er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er et godt poeng egentlig. OL driter litt på leggen med å ta inn sånne type idretter. Det er ikke akkurat idrettsutøvere som drømmer om ol gull som driver med sånt, men heller vi drikke, feste, røyke og pule mens de lever av hobbyen sin.

Akkurat, det er ikke idrett. X-games er bokstavelig talt en flere dager lang fest, med bittelitt ski- og snøbrettkjøring innimellom. Å ta det med i OL er en av mange tabber IOC har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår at dere ikke er interessert i idrett 🙂 Og det er greit for dere 🙂 Men da evner dere heller ikke å forstå hvorfor dette er et problem.

Hvordan kan en respons som "å kjære vene" på ditt innlegg betyr at jeg ikke er interessert i idrett? Det betyr bare at jeg ikke skjønner at noen skal sitte å bedømme hva som er "god nok" idrett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OL er bygget på misogynistiske holdninger hele driten skulle vært fjerna for lenge siden!

Anonymkode: a72af...45f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

OL er bygget på misogynistiske holdninger hele driten skulle vært fjerna for lenge siden!

Anonymkode: a72af...45f

Er det og virkelig misogunistisk? Alt er jo det, jeg skjønner ikke hva vi skal gjøre for å gjøre dere feminister fornøyd. Er det mulig tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tvinger deg til å se på det du ikke liker. Alle har ikke samme mening som deg.

Anonymkode: 042ea...162

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerst inne vet du at du aldri blir like kul som disse dope sægge dudsa som drar de fineste damene. Men det hjelper litt på ditt skjøre ego når du får kaste om deg med kule uttrykk som potheads og annen tøff slæng. 

Anonymkode: 643fa...1ae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All idrett er strengt tatt bare hobby. Alle toppidrettsutøvere lever strengt tatt av hobbyen sin.

Om det er fotball, langrenn, snøbrett eller surfing eller dataspill…same shit egentlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra at man får inn noen nye øvelser. Pothead-idretter? Ikke kom og fortell meg at curling ikke er et resultat av en rimelig intens syretripp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom virkelig INGEN hadde giddet å følge med på dette, så ville de selvfølgelig sluttet å sende dette tullet også. 

så en del seere må tydeligvis være interessert i dette opplegget. :popcorn: 

Anonymkode: 3fdd6...15a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jdz skrev (17 timer siden):

Synes det er bra at man får inn noen nye øvelser. Pothead-idretter? Ikke kom og fortell meg at curling ikke er et resultat av en rimelig intens syretripp.

Og curling er jo kjempekult 😄😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 17.00):

Hvis idrett ikke kan bestå uten det gjennomkorrupte pampeveldet som er OL så får det så være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bare vent, snart legger noen inn forslag om 10 meter strippestang i sommer-OL.

Anonymkode: 66b18...9f6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2022 den 22.47):

Å bare vent, snart legger noen inn forslag om 10 meter strippestang i sommer-OL.

Anonymkode: 66b18...9f6

Det hadde vært helt konge🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Anonymkode: 152f7...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...