Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.barnashus.no/philips-avent/premium-elektrisk-brystpumpe-med-oppladbart-batteri-multiple

Har sett litt på denne brystpumpen, og lurer på om den er verdt prisen. Jeg har et gavekort som dekker halvparten, så sånn sett er det ikke så ille. Fordelen med denne er at den har oppladbart batteri. Har også sett på samme pumpen, bare at den ikke har mulighet for trådløs bruk. Den er 1000 kroner billigere, men jeg tror største forskjellen er at den er avhengig av ledning. 

Er det verdt å legge tusen kroner ekstra i en brystpumpe man kan bruke trådløst? Det er jo sikkert ganske befriende å ikke være lenket til sofaen eller godstolen mens den er i bruk. Noen innspill her?

Anonymkode: 3b991...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke den typen, men en annen trådløs og det var veldig praktisk. kunne sitte på gulvet med baby og pumpe uten å stresse med ledninger. Barnas hus har 25% på nesten hele butikken for medlemmer denne uken så hvis du går for pumpen ville jeg ha meldt meg inn og fått rabatten.

Anonymkode: 4018a...963

Skrevet

Jeg ville vel først sett om jeg fikk bruk for en brystpumpe i det store og det hele. 

Med eldsten måtte jeg pumpe for å få opp produksjonen (og fordi han var sugesvak og jeg var tungmelket, så han ble for sliten av å suge...). Og han var klistremerkebaby som ikke tålte å sitte i ro, så da hendte det at jeg måtte gå med pumpen på mens jeg bar ham rundt i huset. Da hadde en slik pumpe vært kjekk, ja... Den jeg hadde gikk på batteri og kunne klipses i beltet, men det var jo kabler fra selve batteriduppedingsen til puppestell-delene. 

Men med minsten måtte jeg ikke pumpe én enste gang, så da hadde det vært litt surt om jeg hadde brukt penger på en dyr pumpe. Jeg vurderte å kjøpe noe lignende som den du linker til, men slo det fra meg, heldigvis. 

Så jeg ville vel kanskje prøvd uten først, og så heller kjøpt den om jeg så at jeg måtte pumpe en del. For skal man bare pumpe litt dann og vann ser jeg ikke helt at det er så viktig.

Anonymkode: 7695e...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...