Gå til innhold

Hva er ditt favorittinnslag fra Kommisjonen/Misjonen med Antonsen & Golden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette tror jeg må være mitt.

Anonymkode: 82e8d...caf

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud en tråd om MISJONEN, min absolutt favoritt podkast 😍

jeg klarer ikke komme på en favoritt i farta, men en ting jeg lo godt av var en gang Atle pratet og pratet og pratet, før det plutselig blir litt stille, så sier han "hva?!", Johan får inn en slags lyd før Atle fortsetter "jo...." som om han sa hva til seg selv for han glemte hva han skulle si. Å EG LO!

Herregud, det er så vanskelig å forklare, men det var morsomt 😂

• Liker 6
Skrevet

Da Golden uttalte kuskit-bingo som "kuskitt-bingo". Jeg lo så jeg holdt på å sykle ut i trafikken 😂

Og den historien om da Golden plutselig får akutt diare midt på en riksvei, og må sette seg naken bak en "busk" står i hvert fall høyt i kurs hos meg 😄 

Anonymkode: 7fa2c...0f9

• Liker 4
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å velge, noen av mine favoritter er den med fortelleren til Drømmehagen, Hva heter kongebarna, Atle er lei og innslagene fra Google translate.

Anonymkode: 27cba...4c5

• Hjerte 1
Skrevet

Definitivt Goldens elsykkel historie 🤣 inkludert oppfølger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å velge ut en favoritt, men en som alltid gir meg latterkrampe er Atles sortering av buljong. Den har jeg sikkert hørt 4-5 ganger de siste to årene og like gøy hver gang

Anonymkode: 74042...ce2

• Liker 3
Skrevet

Den om Knut Arild Hareide som døgna for første gang i sitt liv, og som liksom forsvant inni sofaen han satt i sammen med Trine Skei Grande, Erna og Siv Jensen;

"Det er noe som stikker her....åjaaa, DER var'n" 😁😂

Den om slangen som slukte en orm eller hva det var...skulle mennesker ha gjort noe tilsvarende måtte Johan ha slukt Svein Erik Utsi og Atle Tommy Steine 😆

Dyr må skjerpe seg, var ikke det en gammel spalte? DEN VIL VI HA TILBAKE!! 😇

Skrevet

Hadde vært kult med en destillert destillert-sending, latt lytterne komme med forslag til favoritter og så snekra det sammen til en sending 😄

Skrevet (endret)

Ingenting, INGENTING slår «Den som kunne kjøre brøyt og som fortsatt kan kjøre maskin uten rototilt» Både hovedinnslaget og alle oppfølgerne 😂

Endret av Sportsidioten
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vanskelig å velge ut en favoritt, men en som alltid gir meg latterkrampe er Atles sortering av buljong. Den har jeg sikkert hørt 4-5 ganger de siste to årene og like gøy hver gang

Anonymkode: 74042...ce2

Episode? Vil høre!!! 

Anonymkode: 778ff...d1b

Skrevet

Jeg ler meg skakk hver gang Atle lager introlydene sine 😂 Når jeg hører sammen med andre og de ikke ler lurer jeg på hva som feiler de. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk tur ute i byen i dag mens jeg hørte på Misjonen. Klarte ikke la være å le høyt alene midt blandt folk. 😂🤣

Skrevet

Kan vi også være enige om hvor deilig Atle er på bildet for Misjonen?

230B3C16-AFE7-428A-A939-BC339694A3E3.jpeg

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Episode? Vil høre!!! 

Den har nylig vært spilt på nytt, er i destillertepisoden fra 5.mars :)

Vanskelig å velge en favoritt, men tror det må være den med trikk som måleenhet, og den med de sykt dyre, "aerodynamiske" skistavene. Og egentlig alle episoder de hisser seg litt ekstra opp i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sammy! said:

Jeg ler meg skakk hver gang Atle lager introlydene sine 😂 Når jeg hører sammen med andre og de ikke ler lurer jeg på hva som feiler de. 

Du får bli med i gruppa «vi som elsker vignettbrølet under introen på misjonen P4» på Facebook 😉 

Jeg elsker Golden som får klokka stjålet på flyplassen 💕 En forsvunnet hund i Trøndelag. Atle brøler Mi Inste Grind. 

Denne er også minneverdig: 

Anonymkode: c70da...5ef

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, rebella81 said:

Hadde vært kult med en destillert destillert-sending, latt lytterne komme med forslag til favoritter og så snekra det sammen til en sending 😄

Husker noe med at lederen(?) i rototilt-gruppa på fb skrev noe om ladyboys og thailand?

Anonymkode: 82e8d...caf

AnonymBruker
Skrevet
os Maxilla skrev (35 minutter siden):

Den har nylig vært spilt på nytt, er i destillertepisoden fra 5.mars :)

Vanskelig å velge en favoritt, men tror det må være den med trikk som måleenhet, og den med de sykt dyre, "aerodynamiske" skistavene. Og egentlig alle episoder de hisser seg litt ekstra opp i.

Takk, hørte det nå. Fikk meg en god latter 😂

AnonymBruker
Skrevet

Da Golden fikk diaré på Solastranda. Da lo jeg på meg brokk 😄

Anonymkode: 18cbb...771

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det når Atle tar fram sinnastemmen!  😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker utrolig dårlig fra tidligere episoder, men elsker dem🤩 Den måleskje- reklamen de snakket om denne uken er noe av det gøyeste jeg har hørt på lenge😂😂

Anonymkode: 3eb5d...bb3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...