AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Jeg leier fra en bedrift noe. Men bedriften har ikke sendt meg faktura på flere måneder. Hvordan skal jeg forholde meg til det, og hvem kan jeg rådføre med for at det skal gå seg riktig frem? Jeg betale første måned da jeg fikk faktura, men så har det uteblitt. Jeg føler jeg blir stresset av det, for jeg vil jo gjøre opp for meg. Anonymkode: 1851e...514
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg leier fra en bedrift noe. Men bedriften har ikke sendt meg faktura på flere måneder. Hvordan skal jeg forholde meg til det, og hvem kan jeg rådføre med for at det skal gå seg riktig frem? Jeg betale første måned da jeg fikk faktura, men så har det uteblitt. Jeg føler jeg blir stresset av det, for jeg vil jo gjøre opp for meg. Anonymkode: 1851e...514 Du kan purre på faktura fra bedriften. Bedriften kan sende faktura inntil 3 år etter kjøp. Anonymkode: 008cf...e61
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan purre på faktura fra bedriften. Bedriften kan sende faktura inntil 3 år etter kjøp. Anonymkode: 008cf...e61 jeg har purret. Og jeg til og med sa hvor jeg bodde og all informasjon dem trengte for å sende meg ny faktura. Men det virket som at det var dem som hadde blandet selskapene... og der blir det for innviklet for meg å forstå. Jeg leier container. Anonymkode: 1851e...514
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 De er ikke forpliktet til å sende ut faktura, det er bare å betale inn det det som er avtalt leiepris. Anonymkode: ce219...1f8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De er ikke forpliktet til å sende ut faktura, det er bare å betale inn det det som er avtalt leiepris. Anonymkode: ce219...1f8 ok? det er nytt for meg. Jeg forhørte meg banken, de nevnte jeg måtte vente på faktura. Anonymkode: 1851e...514
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ok? det er nytt for meg. Jeg forhørte meg banken, de nevnte jeg måtte vente på faktura. Anonymkode: 1851e...514 Er jo bare å overføre penger, oppgi kundenummer og hva beløpet gjelder. Anonymkode: a6183...0a9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jo bare å overføre penger, oppgi kundenummer og hva beløpet gjelder. Anonymkode: a6183...0a9 kan sikkert gjøre det. Håper det blir riktig allikevel, og at regnskapet deres ikke blir feil? Anonymkode: 1851e...514
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #8 Skrevet 10. februar 2022 Sikker på at det ikke er en engans sum? Hvor mye betalte du første måned? Anonymkode: 39529...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå