AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Min nabo hadde behov for å få sosial stønad ei stund da hans aap gikk ut. 2 uker før han søkte om stønad fikk han utbetalt over 50 000 kr fra forsikringen gjennom jobben. Dette er penger han skulle ha hatt utbetalt gjennom de årene på aap. Han brukte de pengene opp på 2 uker og søkte om stønad etterpå. Måtte sende inn kopi av kontoen sin, men kun summen og ikke hva han har fått inn på konto i det siste. Er dette svindel? Eller innfor siden dette er penger har har gått glipp av når han gikk på aap? Anonymkode: 72f77...84a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Er ikke svindel. Heller moralsk forkastelig. Samtidig forstår jeg han. Hvis det hadde hvert meg ville jeg nok gjort akkurat det samme før jeg havnet på sosialstønad. Anonymkode: b66c8...5be
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 38a50...ea0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Jeg vet ikke hva naboen min har på kontoen sin 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9b818...b2b 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Kan jo være han hadde økonomisk etterslepp etter å ha vært på aap som han valgte å fikse opp i når han fikk forsikringen… Anonymkode: d1aa2...597 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå