Gå til innhold

Omikron gir ikke tung pust sier myndighetene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg prater med andre i famlien som bor rundt om kring så sier de at den og den fikk tung pust etc. Og jeg har hatt tung pust med korona i noen dager, så hvordan er det mulig når de sier at dette ikke gir tung pust?

Anonymkode: 74164...415

Skrevet

De jeg kjenner som har vært på min alder (30-40) har hatt tung pust, de på barneskolen har hatt få symptomer om noen og ungdommene har hatt sår hals og slapphet. 

Anonymkode: 9a185...cdb

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du lest dette? Jeg leser akkurat nå at Omikron er snillere mot lungene, men tung pust er en bivirkning man kan få.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har delta eller omikron men har MYE muskelverk, hodepine og er slapp , og det er 11 dager siden jeg fikk symptomer.

Har hatt litt bjeffehoste innimellom, med føler meg ikke tungpustet.

Ligger hele tiden omtrent😑

Anonymkode: f354b...370

Skrevet

Ja flertallet jeg kjenner har fått tung pust av omicron

Skrevet

Både mannen og jeg fikk tung pust av omikron. Har booster begge to og er friske fra før. Mannen har fortsatt ting pust nå tre uker etter

Anonymkode: d60c5...4c8

Skrevet

Pusten min er i så fall uenig med myndighetene. 8 uker med tungpust og kortpust om hverandre etter omikron

Skrevet

Hvordan vet alle at de har omikron? De andre variantene har ikke dødd ut.

Anonymkode: 702a1...321

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ingen luftveissymptomer, men i ettertid blir jeg andpusten av å gå trappa hjemme. Kjennes ut som det alltid er noen som holder hardt rundt brystet mitt.

Anonymkode: 0279e...14d

Skrevet

Jeg ble kortpustet av omikron.🤷🏼‍♀️ Men ikke vond/sår hals som det meldes at mange får. Det er vel litt forskjellig hva som slår ut.

Anonymkode: defaf...511

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan vet alle at de har omikron? De andre variantene har ikke dødd ut.

De screenet prøvene enda den gangen jeg fikk det. Kjenner noen som jobber med smittesporing som hjalp meg med å finne infoen. 

Anonymkode: 1846f...0ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De screenet prøvene enda den gangen jeg fikk det. Kjenner noen som jobber med smittesporing som hjalp meg med å finne infoen. 

Anonymkode: 1846f...0ee

Men det gjør de ikke nå

Skrevet

Jeg er en person som ofte blir tungpusta får symptomer i brystet og astma av alle mulige forkjølelser. Men med korona nå (antagelig omikron da) har jeg knapt hatt et eneste symptom noe sted. Så tilfeldig greier 

Anonymkode: 72bdc...b20

• Opprett ny...