AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har en gammel hvit Mac fra ca 2011-12. Den begynte å tulle en del for ca 3-4 år siden, så jeg slang den i ett skal og kjøpte meg ny. Nå i helgen ryddet jeg i skapet og vil overføre bilder fra Maccen over til den nye. Problemet er at alle passord jeg tenkte var mulig ikke stemmer. Jeg får med andre ord ikke gjort noe som helst uten passord. Er det noen som helst måte å kunne få åpnet Maccen uten passord? Jeg hadde vært vanvittig glad om noen kunne evt forklart meg dette 😊 Anonymkode: d6f19...116
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Har du prøvd hvert passord både med liten og stor forbokstav? Anonymkode: 09b48...aa3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du prøvd hvert passord både med liten og stor forbokstav? Anonymkode: 09b48...aa3 Har prøvd absolutt alt. Har til og med sjekket passord jeg hadde skrevet opp i en bok, men var ingen av de heller. Husker jeg endret passord ofte på slutten, husker ikke helt hvorfor. Det kan være mulig jeg har laget ett passord som ala «Solo super» fordi flaska sto rett foran meg eller noe ala det. Hinsides dumt, for det er så fort gjort å glemme. Noe jeg tydeligvis har gjort Anonymkode: d6f19...116
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Se her: https://ihospital.no/datarecoveryhdd/ Anonymkode: ab211...cf8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå