AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 I forrige uke var jeg og ei venninne på besøk hos hennes søster. Dagen etter ga søsteren beskjed om at hun og gutten hadde testet positiv for korona. Ett par dager etter ble min venninne syk. Hun har testet negativt i en uke nå. Da slapp du heldigvis unna og har barn en forkjølelse sa jeg. I dag testet jeg positivt. Ringte henne og nevnte der. Da sa hun: gratulerer med at du har fått korona Litt rart å si? Hun virket nesten sjalu 🙈 Anonymkode: f196e...01b
Million Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Vanskelig å svare på uten å ha hørt tonefallet. Det er vel bare en sånn ting man sier nå. Det er jo nesten blitt sånn at vi alle må forvente å få koronaviruset før eller siden. Omtrent umulig å slippe unna. Har selv korona om dagen, både jeg og sønnen min som bor hjemme.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Synes det er enda rarere at du må lage en tråd om det. Anonymkode: 6a1ef...3be 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er enda rarere at du må lage en tråd om det. Anonymkode: 6a1ef...3be LOL true. Anonymkode: 56fb9...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå