AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Fikk korona sist onsdag og ble ganske dårlig. Først kjempe slapp, litt vond hals og lett feber til søndag. Så ble jeg snørrete, vondt i hodet og tunpust på mandag. Nå i dag er mye av forkjølelsessymptomene borte. Men blir fryktelig sliten hvis jeg står oppreist og gjør småting, nok fordi det da blir tungt å puste. Så jeg er så usikker på om en burde dra på jobb slik eller ikke? Blir usikker fordi det ser ut til at de fleste andre drar på jobb etter 4 dager med snufsing. Jeg jobber i helsevesenet. Klarer sikkert å presse meg igjennom en arb dag men usikker på om det gjør vondt verre. Anonymkode: 0ab2b...ceb
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Nei. Vær hjemme du. Anonymkode: b90b6...258
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Vær hjemme til du er frisk Anonymkode: a0ce1...d96
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Ikke press deg. Anonymkode: ac4de...7b3
Anbefalte innlegg