AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Har tenkt litt på pedagogikk bachelor. Vil man med denne utdanningen kunne jobbe som sosiallærer i skolen? Noen her som har denne utdanningen og kan si litt om arbeidsmuligheter? Anonymkode: 428e0...347
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Nærmest umulig å få jobb med bare bachelor i pedagogikk. Du bør ha master i tillegg. Anonymkode: 4a03e...583
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nærmest umulig å få jobb med bare bachelor i pedagogikk. Du bør ha master i tillegg. Anonymkode: 4a03e...583 Det spørs jo hva man ønsker å sikte seg innpå. Man kan fint få miljøterapeut stillinger på skole med bare bachelor i pedagogikk. Det finnes mange muligheter, bare man tar kontakt med arbeidsgivere som man ønsker å jobbe hos. Vær litt kreativ, og se hvor og hvordan man kan brukes. Jeg har aldri hatt problemer med å få jobb med bare bachelor i pedagogikk (saksbehandling, kontor), men jeg har en del arbeidserfaring innen barnehage, butikk og kulturbransjen. Også har jeg jobbet mye frivillig, som gjør at jeg stiller sterkere enn mange andre kandidater. Anonymkode: 64b65...292
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det spørs jo hva man ønsker å sikte seg innpå. Man kan fint få miljøterapeut stillinger på skole med bare bachelor i pedagogikk. Det finnes mange muligheter, bare man tar kontakt med arbeidsgivere som man ønsker å jobbe hos. Vær litt kreativ, og se hvor og hvordan man kan brukes. Jeg har aldri hatt problemer med å få jobb med bare bachelor i pedagogikk (saksbehandling, kontor), men jeg har en del arbeidserfaring innen barnehage, butikk og kulturbransjen. Også har jeg jobbet mye frivillig, som gjør at jeg stiller sterkere enn mange andre kandidater. Anonymkode: 64b65...292 Du har funnet en vei inn med masse arbeidserfaring fra før. Her er det snakk om en som spør om bare en bachelor i pedagogikk vil kunne gi stilling som sosiallærer. Da er valget bachelor i pedagogikk et tungvint og ikke smart valg. For det første, hva mener du med sosiallærer? Miljøterapeut, spesialpedagog? For stilling miljøterapeut kan f. Eks vernepleier anbefales. Da kan du også få jobb en hel haug med andre steder. For spesped ville jeg anbefalt bachelor spesped før bachelor ped. Men heller ikke slik er det enkelt å få jobb, da lærere med både spesped kombinert med didaktiske fag er å foretrekke. Evt master i spesped. Anonymkode: 4a03e...583 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det spørs jo hva man ønsker å sikte seg innpå. Man kan fint få miljøterapeut stillinger på skole med bare bachelor i pedagogikk. Det finnes mange muligheter, bare man tar kontakt med arbeidsgivere som man ønsker å jobbe hos. Vær litt kreativ, og se hvor og hvordan man kan brukes. Jeg har aldri hatt problemer med å få jobb med bare bachelor i pedagogikk (saksbehandling, kontor), men jeg har en del arbeidserfaring innen barnehage, butikk og kulturbransjen. Også har jeg jobbet mye frivillig, som gjør at jeg stiller sterkere enn mange andre kandidater. Anonymkode: 64b65...292 jeg har selv en bachelor i ped, men har begynt å utdanne meg innen kontor og administrasjon siden det er dette jeg vil drive med. Det er vanskelig å få seg jobb nå. Har du noen gode råd til meg? Jeg har lite erfaring innen kontor, men mest innen helsesektoren og i butikkjobber. Har også jobbet frivillig. Anonymkode: 8cd8c...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå