AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Kan si litt om hvordan du opplever fargen hjemme hos deg? Om de feks har grønnskjær ol. Er du fornøyd? Klarer ikke å bestemme meg Anonymkode: 9f97d...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Vi hadde Tudor i forrige leilighet, og var veldig fornøyd! Kunne gjerne tenke meg å male i den en gang til, selv om det sikkert ikke er trendy med gråtoner lenger. Vi malte med Tudor i en klassisk leilighet med høyt under taket og mønstret veggpanel malt i klassisk hvit (panel halvveis opp på veggen, Tudor over). Dører og andre detaljer var også i klassisk hvit. Malerne hos oss sa det var viktig å tenke på hvilken hvitfarge man brukte på detaljene, og at grått kunne se skittent ut om man hadde dører og lister som var beige-hvite. Anonymkode: 9d365...4a1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Har smooth white i stue og loftstue. I stuen har den ganske betydelig grønnskjær i sterkt dagslys. Har eikegulv. i loftsstuen ser jeg ikke det grønne. Anonymkode: 0a4f8...6a2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har space nå og hadde smooth white i forrige bolig, så plassering og lys kan virke inn på mine oppfatninger. Jeg likte begge fargene veldig godt, men opplevde smooth white som litt mer grønn enn space som jeg ser på som litt mer lys beige. Anonymkode: 02c00...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå