M71 Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Helt ålreit Ikke like mindblowing som den første, men god tidtrøyte/popcorn film.
FrankDrebin Skrevet 10. februar 2022 #3 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Jeg likte den godt. Som brukeren over meg sier, kommer den ikke opp mot den første, men jeg likte den bedre enn Reloaded og Revolutions. Noe jeg dog stusset litt over, og det har ikke noe med filmen å gjøre i seg selv: Jeg så den på YouTube, tenkte jeg skulle leie den, men det koster 199,-. Um, wut??? Tenkte det måtte være en feil, men tok ikke sjansen, så betalte heller en femtilapp ekstra for å beholde filmen. Jeg synes alltid det var dyrt å leie film på Video Nova i sin tid, men jeg tar det tilbake. Endret 10. februar 2022 av FrankDrebin
DeLorean Skrevet 10. februar 2022 #4 Skrevet 10. februar 2022 Akseptabel oppfølger til de to andre oppfølgerne. Noen utrolig teknisk gode actionscener. Jevnt over fornøyd. Følte ikke jeg trengte denne filmen men, det er jo så. 7/10 fra meg.
Gjest lurven Skrevet 10. februar 2022 #5 Skrevet 10. februar 2022 Selv synes jeg den var ganske dårlig, lurer på hvorfor de lagde den egentlig, virker ikke som om de prøvde å lage en god film en gang. Kan trygt si at magien fra de 3 første filmene er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå