AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Noen som har opplevd å bli som nyforelskede? Hva legger du i det? Sommerfugler, vil være sammen hele tiden, etc.? Hvordan gikk det til? Var det noe dere gjorde, var det omstendighetene? Eller mener du at det ikke er mulig å få slike følelser igjen, at det er noe som hører til startfasen og som aldri kommer tilbake med samme person? Anonymkode: e677a...a70
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Ja, jeg kan få sommerfugler i magen av at vi gjør noe sammen som ikke er hverdagslig, for eksempel når vi går ut og spiser. Eller hvis vi er på en fest og jeg ser han litt på avstand når han snakker med venner og ler osv (elsker smilet hans). Anonymkode: 20a9f...402 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg kan få sommerfugler i magen av at vi gjør noe sammen som ikke er hverdagslig, for eksempel når vi går ut og spiser. Eller hvis vi er på en fest og jeg ser han litt på avstand når han snakker med venner og ler osv (elsker smilet hans). Anonymkode: 20a9f...402 Ok, så: - at dere gjør noe utenom den daglige tralten - at du ser han i samspill med andre Så fint😊 Anonymkode: e677a...a70
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Helt som i starten blir det nok aldri igjen. Men det er ikke langt unna. Dersom hun kjøper noen nye klær som er ekstra sexy, endrer til en tøff hårfrisyre osv, slike ting gjør at jeg ser henne på nytt. Eller at hun betror seg til meg og forteller om en ny og spennende seksuell fantasi, da får hun ikke mye fred i en periode 😂. Anonymkode: f80ea...a63
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Det er ikke mulig. Hvor varme følelser man har for partner kan imidlertid gå i bølger i løpet av et langvarig samliv. Anonymkode: e83e1...afb
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Det svinger veldig! Stort sett bare det hverdagslige, men er tider der jeg er forelsket igjen! Kan ha med omstendigheter (feks date, opplevelser, begivenheter osv), hvor jeg er i syklusen min, eller så enkelt som at jeg har feks sett en film som jeg blir positivt påvirket av, der jeg innser hvor heldig jeg er ❤️ Nå som jeg er sykmeldt er jeg mye hjemme, og jeg kjenner at jeg skulle ønske han var her med meg på dagtid også! Det føles så «tomt» uten han… også hvis han eller jeg er borte, da blir savnet stort samme dag egentlig 😅 Jeg mener at man kan påvirke det, men man må jo faktisk gjøre en innsats fra begge sider og faktisk ville det! Anonymkode: a4bf5...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå