AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Del Skrevet 9. februar 2022 Dere som har prøvd noka shake og gått ned i vekt - drikker dere sånne 4 om dagen, fremfor 4 måltid om dagen? Eller spiser dere noen også i tillegg? Anonymkode: 6af93...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere som har prøvd noka shake og gått ned i vekt - drikker dere sånne 4 om dagen, fremfor 4 måltid om dagen? Eller spiser dere noen også i tillegg? Anonymkode: 6af93...77a har drukket kun nokashakes 4 ganger om dagen de siste 3 mnd, har gått ned så mange kg 🤩 Anonymkode: 0bd63...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 10.59): har drukket kun nokashakes 4 ganger om dagen de siste 3 mnd, har gått ned så mange kg 🤩 Anonymkode: 0bd63...288 Hvor mange shake drikker du for dag, og spiser du noen vanlige måltider om dagen/noen bestemte dager? Anonymkode: 6af93...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg drakk det innimellom på jobb før som erstatning for et måltid. Men ikke for vektnedgang. Anonymkode: 0aade...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Del Skrevet 14. februar 2022 Ikke for å kuppe tråden, men når jeg prøver dette blir jeg sulten igjen etter 2 timer, så det fungerer svært dårlig. Hvordan unngår man det? Anonymkode: d056b...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den Skrevet 14. februar 2022 #6 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg har gjort det for noen år siden. Men siden tyggebehovet ble veldig stort og jeg ble redd for å "ryke" å kuttet jeg opp gulerøtter som jeg spiste innimellom posene. Hendte også at jeg byttet ut en pose med en nutrilett bar. Det fungerte bra for meg den gangen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå