AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Del Skrevet 9. februar 2022 Har en gammel slektning som kunne trengt en type kontantkort. Går det an å kjøpe det noe sted lenger? Googlet meg fram til MyCall eller noe fra feks Narvesen, går det an? Anonymkode: fa27c...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Del Skrevet 9. februar 2022 Jentungen fikk et fra telenor. Jeg fikk det fra elkjøp. Du må jo registrere nr men det brukes som kontantkort ved at du fyller på det. Anonymkode: 2152b...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Del Skrevet 9. februar 2022 Chilli Mobil, har i alle fall ett slikt oppsett... Anonymkode: a4197...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg har fra Telia. Anonymkode: cb20a...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Del Skrevet 9. februar 2022 Narvesen har fra Telenor hvertfall Anonymkode: 3e28c...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aksi Skrevet 9. februar 2022 #6 Del Skrevet 9. februar 2022 Du skal få kjøpt kontantkort fra Telenor mfl i alle matbutikker. De har det like ved kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Chilli Mobil, har i alle fall ett slikt oppsett... Anonymkode: a4197...f8f AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fra Telia. Anonymkode: cb20a...61c AnonymBruker skrev (2 timer siden): Narvesen har fra Telenor hvertfall Anonymkode: 3e28c...a26 Tusen takk! Kan man kjøpe "startpakke" der med nytt nummer? Anonymkode: fa27c...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Del Skrevet 9. februar 2022 Aksi skrev (2 timer siden): Du skal få kjøpt kontantkort fra Telenor mfl i alle matbutikker. De har det like ved kassen. Også hvis man ikke har det fra før, men man skal ha nytt nummer? Anonymkode: fa27c...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #9 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Også hvis man ikke har det fra før, men man skal ha nytt nummer? Anonymkode: fa27c...b50 De på Elkjøp fikset startpakke til meg, telenor, kontantkortene får jeg utskrevet i kassa på coop xtra Anonymkode: f648c...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunda Skrevet 9. februar 2022 #10 Del Skrevet 9. februar 2022 Ja absolutt. Bruker det selv da jeg sjelden bruker mere enn 150 kroner på å ringe per tredje måned. Da er det ikke økonomisk forsvarlig å bruke noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå