AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #41 Del Skrevet 9. februar 2022 Synes det var et veldig fint navn. Kjenner både en Nina og Marie, og de er begge helt fantastiske mennesker. Anonymkode: c02bf...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #42 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg synes at Nina er et fint navn! Gjerne ikke så populært akkurat nå, men det er vel en god ting da, at ikke 5 andre i klassen heter akkurat det samme. Nina Marie er et navn som er normalt og som vil kunne være normalt i flere tiår. Jeg har heller aldri tenkt på Nina som noe "lavklasse"! Ikke tenk på hva andre mener om navnet. Min mor sin bestemor syntes at mitt navn var veldig gammeldags, men på den tiden var det veldig populært. Nå er det mye mindre populært igjen, så jeg vil si at Nina er et navn som vel har blitt brukt i lange tider. Anonymkode: 46afc...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 9. februar 2022 #43 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Det var jo et kjempefint navn! Kan ikke skjønne hva som var galt med det?? Passer både en baby, småbarn, tenåring og voksen. Helt topp etter min mening 😊 Enda bedre blir det jo at det er etter avdød farmor. De som kritiserer burde virkelig holde kjeft. Endret 9. februar 2022 av solmåneogstjerner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #44 Del Skrevet 9. februar 2022 Alt folk får seg til å si.. Forstår at det er sårende. Stå ved valget deres, så vil dette gå seg til. Om en tid er det ingen andre navn enn Nina Marie som passer på jenta deres. Nina er et nydelig navn 🥰 Min søster heter Nina Merete 🥰 Navnet har nok ikke vært så mye i bruk siden 80 tallet, men navn går jo i bølgedaler. Hvem vet, om noen år er det kanskje Nina som er på navnetoppen. Anonymkode: fbb6e...9cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #45 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger , nå ble jeg kjempe glad Nei de fleste mener vel at det er mer tante navn som var vanlig på 70-80 tallet, men min mor tror jeg er mest mistfornøyd pga vi ikke brukte mammas hennes sine navn Anonymkode: f1bfc...60e Kjenner ei utenlandsk jente på 22 som heter Nina, synes det er veldig fint. Skjønner ikke hva som er galt med det? Synes det er kjempefint jeg. Har ei venninne som heter Eva Marie, det er vel i samme sjangeren og er veldig fint det også. Skjønner virkelig ikke problemet. Disse jentene bar 16-17 når vi traff hverandre. Vi er alle nå 22-23 år, aldri tenkt på det som no tantenavn. Det kommer sånn ann på personen, når man kjenner ei Nina eller Eva i ung alder er det helt naturlig og man tenker ikke "ugh gammel tante navn". Når man derimot hører det med en gang så kan det være man tenker litt sånn. Synes Nina Marie var kjempefint navn❤Gratulerer med 4 barnet forresten! Kos å få ei lita jente etter 3 gutter da! Det gjorde moren min også, så jeg jar 3 storebrødre som har passet på meg hele oppveksten! Anonymkode: 401d3...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 9. februar 2022 #46 Del Skrevet 9. februar 2022 Nina Marie er fint. Flott at ikkje alle skal gå etter dei moderne namna! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #47 Del Skrevet 9. februar 2022 Det er et nydelig navn. Det er mykt og klinger godt. Det er lett å uttale og for i hvert fall meg er det et feminint og ujålete navn. Anonymkode: d8550...ea7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #48 Del Skrevet 9. februar 2022 Hadde jeg fått ei jente hadde det blitt Nina Elise. Men er for gammal nå.. Nina Marie er fint, bare ikke bry dere om hva andre mener! Anonymkode: 56bf8...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 9. februar 2022 #49 Del Skrevet 9. februar 2022 Tenk å lire av seg sånt pissprat som at Nina er lavklasse... Michelle, Vanessa, Chantelle og denslags er meir lavklasse for meg. Nina er ærlig og redelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #50 Del Skrevet 9. februar 2022 Nå trodde jeg du skulle skrive at dere tenkte å kalle ungen Chriztiannah Mariehlle. Nina Marie er et pent navn! Ikke bry det om hva andre sier! Anonymkode: 6e061...571 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. februar 2022 #51 Del Skrevet 9. februar 2022 Det er jo et helt normalt navn som jeg har vanskelig for å tro at mange har så mye i mot. Jeg synes det klinger fint med søsknenes navn også. I tillegg er det uvanlig å gi sine barn navn fra ens egen generasjon (noe både Nina og Marie er) noe som gjør at hun sannsynligvis slipper å treffe på særlig mange jevnaldrende med samme navn (hvis de er viktig for dere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #52 Del Skrevet 9. februar 2022 Overrasket over at mormoren reagerer. Ikke akkurat nymotens noen av dem. Når det er sagt synes jeg det er to fine, klassiske navn😊 Anonymkode: a0a28...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #53 Del Skrevet 9. februar 2022 Jeg synes Nina Marie er fint. Skal dere bruke begge navnene i dagligtale? Enklest å bare si Nina kanskje? Jeg kjenner en Nina med dobbeltnavn, men ingen har noen gang brukt begge navnene på henne, det blir bare Nina. Anonymkode: 4fd44...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #54 Del Skrevet 9. februar 2022 Nina Marie er da et helt flott, vanlig og stødig navn som jeg synes det er vanskelig å forstå at noen skal reagere spesielt på. Selvsagt vil det ikke være alles favoritt, men å reagere så sterkt synes jeg faktisk er litt rart. Nina er nok vanligere i foreldregenerasjonen enn i dagens barnehager, men det tenker jeg absolutt ikke er et problem - snarere tvert i mot. Og korte jentenavn som slutter på a har jo vært i vinden lenge (Emma, Klara, Alva osv). På tide at flere fikk øynene opp for Nina, Lisa, Lina og Ida også! Anonymkode: fe55d...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #55 Del Skrevet 9. februar 2022 Nei, det ser jeg virkelig ikke noe galt i. Jeg syns det er fint. Og jeg har heller aldri hørt andre nevne Nina som et navn de ikke liker noen gang. Ellers er jeg helt enig i at folk burde holde seg for gode til å kommentere andres navnevalg. Anonymkode: 7b4f8...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 9. februar 2022 #56 Del Skrevet 9. februar 2022 Nina er ikke et ille navn i seg selv. Men jeg tenker på Nina som et voksen-navn og ikke til baby nå for tiden. Men er mer sjokkert over at voksne folk får seg til å kritisere dere pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #57 Del Skrevet 9. februar 2022 Syns det var et fint navn jeg! Anonymkode: ec8fd...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #58 Del Skrevet 9. februar 2022 Syns det er et helt ok navn. Men skikkelig ugreit å kommentere andres navnevalg på en negativ måte... Anonymkode: cef5c...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. februar 2022 #59 Del Skrevet 9. februar 2022 Nina Marie er et helt fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #60 Del Skrevet 9. februar 2022 Pent navn! Anonymkode: c4b09...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå