Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (28 minutter siden):

Det er ikke godt å vite.  Velger hun Marit, eller noe helt annet, kanskje Trond?

Trond garantert:)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har Trond tid til å være storbonde? 😂 han er jo omtrent låst til kjøkkenet...

Men jeg håper litt at han blir det, og at han kan delegere. Vil jo egentlig tro at han ikke har sagt ja til Farmenopplevelsen for å gjøre det samme som hjemme på jobb (lage mat). At han får gjort litt mer av de andre tingene. Skal sies at han genuint ser ut til å like å lage maten på gården da, men likevel. Kanskje en storbonderolle er noe han trenger for å bli tvunget til å tenke litt annerledes.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Amatariel skrev (58 minutter siden):

Men har Trond tid til å være storbonde? 😂 han er jo omtrent låst til kjøkkenet...

Men jeg håper litt at han blir det, og at han kan delegere. Vil jo egentlig tro at han ikke har sagt ja til Farmenopplevelsen for å gjøre det samme som hjemme på jobb (lage mat). At han får gjort litt mer av de andre tingene. Skal sies at han genuint ser ut til å like å lage maten på gården da, men likevel. Kanskje en storbonderolle er noe han trenger for å bli tvunget til å tenke litt annerledes.

Det er nok ett sjakktrekk av han å lage så mye mat som han gjør. Da er det kanskje litt lettere for han å klamre seg fast litt lengre siden de andre da er godt fornøyd med maten han lager og blir avhengig av å ha han på gården😊 Men regner med han blir storbonde ja😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 19.1.2023 den 20.21):

Det kunne sikkert blitt en god samtale, men Lina gav aldri Ørnulf sjansen. Så fort han prøvde å si noe, avbrøt hun. 
Like greit at hun dro, for hun virka ustabil i hode sitt. Sier ikke hun er det, men jeg oppfattet henne som gal og en løs kanon som i den settingen bør beskyttes mot seg selv. 

«Det renner krig gjennom årene». Sitat Lisa Tønne om Lina. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (27 minutter siden):

«Det renner krig gjennom årene». Sitat Lisa Tønne om Lina. 

Det skal være sikkert og visst. Det gjør det hos Lisa også, men på en god måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Spoiler

Overraskende storbondevalg.  Digert ukesoppdrag med masse tungt arbeid igjen. Arbeidshanskene var nok fra nyere tider, men unnskyldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (3 timer siden):

Vis skjult innhold

Overraskende storbondevalg.  Digert ukesoppdrag med masse tungt arbeid igjen. Arbeidshanskene var nok fra nyere tider, men unnskyldt.

Spoiler

Nå vet ikke jeg hvem som ble valgt, da jeg ikke har fått sett episoden enda. Men, at valget er overraskene høres bra ut. Godt at noen (les; Elin) tørr å ta uventede valg der inne .

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Spoiler

Jeg blir litt matt av sutringa til Marit og Malin. Er det så vanskelig å gå bort til Trond og si at nå er vi ferdig med tarmene og vil være med på moroa. Istedenfor gikk de til Ingrid og klaga bak ryggen hans. 

Stort av Trond om å be om unnskyldning.

Uggluf sin lederstil er noe annet. Han kjefter, mens Trond han veileder. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig jeg famler i blinde nå, men hva gjør egentlig Malin? Har ikke sett hun har gjort så veldig mye mer enn å sette kålplanter i jorden, å vanne. Bortsett fra det, så hviler hun mye. Var vel andre der inne som også påpekte det. 

Spoiler

Etter dagens episode liker jeg Uggluf enda mindre. Mannsjåenistisk, egenrådig, gammel mann. Er det lov å håpe på førstekjempe?

Endret av Krutthøna
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har åpenbart bare sett på med et halvt øye så langt denne sesongen og det var vel på søndagens episode, og dagens, at jeg la merke til at det ikke er et eget storbondehus denne gangen, men storbondeloft?😅 Har det blitt sagt noe om hvorfor det ikke er eget storbondehus? (Det var vel det fra den forrige sesongen fra Steinsjøen gård?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mperle skrev (2 timer siden):

Har åpenbart bare sett på med et halvt øye så langt denne sesongen og det var vel på søndagens episode, og dagens, at jeg la merke til at det ikke er et eget storbondehus denne gangen, men storbondeloft?😅 Har det blitt sagt noe om hvorfor det ikke er eget storbondehus? (Det var vel det fra den forrige sesongen fra Steinsjøen gård?)

Det har du rett i. Det var eget storbondehus i 2021… Aner ikke hvorfor det ikke brukes i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Uggluf blir 1.kjempe! Faen til arrogant type! Og absolutt ingen empati da Aleks skadet seg, bare mas og gnål om flere folk hele tiden. Tar et halvt minutt å sette plaster på det såret, liksom. Drittlei Uggluf nå.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk dagens ungdom å lage et stort nummer ut av et lite sår. Alex er en sutregutt.
De eldre på gården har arbeidsmoral, mens ungdommen går å klør seg bak . 

Uten Ørnulf der inne hadde det  ikke blitt mye penger til mat. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (40 minutter siden):

Håper Uggluf blir 1.kjempe! Faen til arrogant type! Og absolutt ingen empati da Aleks skadet seg, bare mas og gnål om flere folk hele tiden. Tar et halvt minutt å sette plaster på det såret, liksom. Drittlei Uggluf nå.

Ingen Uggluf som er med på farmen.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (3 minutter siden):

Ingen Uggluf som er med på farmen.

Du har ikke fulgt med, skjønner jeg ;) 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (46 minutter siden):

Uten han hadde de ikke klart noe ukesoppdrag.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...