Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Vifte skrev (17 timer siden):

Jeg liker Ørnulf. Synes han virker som en flott person med gode verdier. Ja, noen kommentarer kan være litt på kanten.
 

Hva slags wokesamfunn lever vi i når alle skal bli krenka hele tiden? Og kvinner som på død og liv skal drive likestillingskamp hele tiden. Hadde Johaug eller Cecilia Brækhus vært med hadde jo selvfølgelig de blitt satt på de fysiske oppdragene. 

 

😤

Godt sagt. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EtFo skrev (13 timer siden):

Håper Marit ryker. Trodde hun var ei morsom dame med godt humør, men hun er stort sett bare ei konstant krenka slarvkjerring! Og den opptreden de hadde da hun sang om «ræva»… Totalt upassende og overhodet ikke morsomt🙄

Tror nok de andre jentene har en god mulighet til å slå henne i de fysiske grenene. Håper også hun reiser på torpet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (9 timer siden):

 

  Skjul innhold

Tidligere har vel det bestandig betydd at personen kommer langt. Anonym i første tre uker -> personen kommer minst til finalen.

 

Har tenkt akkurat det samme. De vi ikke ser så mye til nå, de kommer langt. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Aslak er veldig kjekk jeg. Håper å få se mer av han. Aleksander er ufrivillig morsom. Ler og ler 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (6 minutter siden):

Jeg kommer pluselig ikke inn på tv2play, så rart.. får prøve senere.

Samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Spoiler

Jeg lurer på hvorda de klarte å skaffe seg så utrolig masse mat på markedet?!  7 kg ribbe osv.  Kjøpmennene var jo ikke spesielt gavmilde etter hva vi så, men de sluttet jo å filme før de var ferdige der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (47 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg lurer på hvorda de klarte å skaffe seg så utrolig masse mat på markedet?!  7 kg ribbe osv.  Kjøpmennene var jo ikke spesielt gavmilde etter hva vi så, men de sluttet jo å filme før de var ferdige der.

 

7 kg ribbe?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Irja skrev (21 minutter siden):

7 kg ribbe?!

Var det ikke svineribbe da?  Så du da de viste frem det de hadde kjøpt? Jeg husker kanskje feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fikk jo "kjøpt" så enorme mengder mat på dette markede, så ingen fare for at de skal gå ned i vekt. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde jo litt ekstra penger som de fikk tidligere, så da hadde de råd til mere mat enn vanlig. Forøvrig så tror jeg det er bestemt av produksjonen på forhånd om selgerne på markedet skal gi litt ekstra, eller være «gnien». Tror også noen av konkurransene er forhåndsbestemt, som f.eks håndbak.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (16 minutter siden):

De hadde jo litt ekstra penger som de fikk tidligere, så da hadde de råd til mere mat enn vanlig. Forøvrig så tror jeg det er bestemt av produksjonen på forhånd om selgerne på markedet skal gi litt ekstra, eller være «gnien». Tror også noen av konkurransene er forhåndsbestemt, som f.eks håndbak.

Ja, sånn har det alltid vært.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende tvekamp i går, men kjente at jeg ikke heiet på verken den ene eller andre. Elin var nok litt vel anonym, så greit for seerne kanskje at Marit gikk videre.

Jeg lurer på om de endte med å bruke de ekstra 2 kr de tjente på dugnaden på markedet? Eller sparte dem de?

Forøvrig veldig gøy at forpakterne for èn gangs skyld ikke vant en markedskonkurranse!! Det tror jeg ikke at jeg har sett før 😂 Har vært en smule forutseende det der kan man si.

Hvem blir storbonde nå mon tro..?

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (14 timer siden):

De fikk jo "kjøpt" så enorme mengder mat på dette markede, så ingen fare for at de skal gå ned i vekt. 😁

Nå var det et stort oppdrag som har kostet masse energi og krefter. Syns de fortjener såpass med mat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Amatariel skrev (3 timer siden):

Spennende tvekamp i går, men kjente at jeg ikke heiet på verken den ene eller andre. Elin var nok litt vel anonym, så greit for seerne kanskje at Marit gikk videre.

Jeg lurer på om de endte med å bruke de ekstra 2 kr de tjente på dugnaden på markedet? Eller sparte dem de?

Forøvrig veldig gøy at forpakterne for èn gangs skyld ikke vant en markedskonkurranse!! Det tror jeg ikke at jeg har sett før 😂 Har vært en smule forutseende det der kan man si.

Hvem blir storbonde nå mon tro..?

Det er ikke godt å vite.  Velger hun Marit, eller noe helt annet, kanskje Trond?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...