AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Jeg har tidligere hatt mistanke om utroskap, men latt det gå fordi jeg aldri fikk gode nok bevis, og jeg var for feig til å spørre vedkommende.Min mann har alltid nektet. Vårt forhold har gått mye opp og ned. Så, for bare noen måneder siden gikk jeg inn på tidslinjen hans på Google, og oppdaget at han hadde tilbringt 3 timer på en ukjent adresse. Han bedyrer at han aldri har vært der. Så: kan gps vise feil, altså en spesefikk adresse som viser både tidspunkt (1123-1448) hvor det vises at han møtte på jobb, kjørte 10 minutter, og så denne adressen i 3 timer, før han igjen kjørte til hjemadressen? Hva ville dere ha gjort I dette tilfellet? Dette har kun skjedd en gang. Anonymkode: fa84b...0ff
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Du tror han har møtt og pult ei elskerinne i timevis arbeidstida? Da har i så fall sjefen hans mer rett til å være sint enn du har. Anonymkode: 20139...518
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tror han har møtt og pult ei elskerinne i timevis arbeidstida? Da har i så fall sjefen hans mer rett til å være sint enn du har. Han en veldig fleksibel jobb, mange møter, og det skrives ikke opp h or han er til en hver tid Ts Anonymkode: fa84b...0ff
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Men slike tidslinjer kan vise feil, ja. Særlig over korte avstander, som internt i en by. Jeg får iblant beskjed av systemet at jeg har vært på bestemte steder/butikker som jeg ikke har vært i, jeg har bare vært i samme bydel, ikke en gang i samme område av bydelen. Anonymkode: 20139...518
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Kan vise feil! Kan avhenge av om man er på koblet internett. Feks viser Google at jeg er pålogget i Oslo, mens jeg sitter utenfor Kristiansand! Anonymkode: f28eb...bc5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men slike tidslinjer kan vise feil, ja. Særlig over korte avstander, som internt i en by. Jeg får iblant beskjed av systemet at jeg har vært på bestemte steder/butikker som jeg ikke har vært i, jeg har bare vært i samme bydel, ikke en gang i samme område av bydelen. Anonymkode: 20139...518 Ok, det kan vises feil sted over flere timer også? Og at man kan følge vei: altså fra hjem- bil - jobb- bil- adressen- bil og hjemadresse? Ts Anonymkode: fa84b...0ff
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tidligere hatt mistanke om utroskap, men latt det gå fordi jeg aldri fikk gode nok bevis, og jeg var for feig til å spørre vedkommende.Min mann har alltid nektet. Vårt forhold har gått mye opp og ned. Så, for bare noen måneder siden gikk jeg inn på tidslinjen hans på Google, og oppdaget at han hadde tilbringt 3 timer på en ukjent adresse. Han bedyrer at han aldri har vært der. Så: kan gps vise feil, altså en spesefikk adresse som viser både tidspunkt (1123-1448) hvor det vises at han møtte på jobb, kjørte 10 minutter, og så denne adressen i 3 timer, før han igjen kjørte til hjemadressen? Hva ville dere ha gjort I dette tilfellet? Dette har kun skjedd en gang. Anonymkode: fa84b...0ff Men altså... Du trenger ingen bevis. Mistenker du han, stoler du ikke på han og har dårlig magefølelse for han, så står du jo fritt villt til å forlate han uten bevis. Hvordan kan du bo sammen med en som du ikke har tillit til? Hvilke følelser har du for han? Hva mener du om forholdet, er det solid nok? Jeg hadde ikke giddet dette! Anonymkode: 159db...fd2 3
Baktusen Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Min tidslinje på google maps tar ALDRI forferdelig feil. Den stemmer alltid egentlig, og jeg bruker den aktivt MYE. MEN, den kan vise litt feil, i den forstand at jeg blant annet i ytterst få tilfeller har vist at jeg har vært i nabobutikken til butikken jeg faktisk var på, eller huset over gata istedet for adressen jeg faktisk har vært på. Det har jeg oppdaget en håndfull av ganger. Den kan også ikke alltid klare å se korrekt reisemåte, bil/båt/buss. Så jeg vil påstå med stor grad av sikkerhet at hans mobil har oppholdt seg 3t i umiddelbar nærhet av den aktuelle adressen. Det kan han virkelig ikke benekte. 1
KaDust Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Vet ikke jeg, fått beskjed om at jeg var i Brasil i 2021 på den tingen der, men har bare oppholdt meg i Norge.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Hvordan finner man sin egen tidslinje på google maps? Anonymkode: 97df8...9d7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 KaDust skrev (2 minutter siden): Vet ikke jeg, fått beskjed om at jeg var i Brasil i 2021 på den tingen der, men har bare oppholdt meg i Norge. Da hadde jeg sjekket om ikke andre har fått tilgang til dine profiler. Anonymkode: 6504e...4dd
solmåneogstjerner Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 (endret) Det der kan du virkelig ikke alltid stole på. Jeg har sjekket meg selv bare for gøy. Av en eller annen grunn tror telefonen min ofte at jeg befinner meg på en øy utenfor her. En øy som det tar ca en halvtime totalt å komme seg til, først med bil og så med båt. Jeg har ALDRI vært der...! Og jeg bor i en by, det er mer enn nok av mobilsendere her. Den viser ofte riktig også, men telefonen min liker visst den øya, som den aldri har vært på... Endret 9. februar 2022 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 At en gps kan være unøyaktig, er jeg helt med på. Men da hadde vel mannen din en forklaring på hvor han var i 3 timer den dagen hvis han ikke var på DEN adressen. For den begynner ikke plutselig å bevege seg ut av kontoret helt av seg selv. Jeg ville sjekket opp hvem som bodde på den adressen, og sett om kvinnen i relevant alder har noe til felles med mannen din. Kollega, felles venner, arrangementer, etc. Anonymkode: 48ee8...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå