L@dy in red Skrevet 24. oktober 2005 #1 Skrevet 24. oktober 2005 Nå er snøen kommet og jeg er allerede kommet i julestemning. Og med tanke på at det bare er vel 4 uker igjen til advent, så må jeg begynne å tenke på julekalender til ungene. I år ville de ha hjemmelaget kalender. Har selvsagt noen ideer om hva jeg skal kjøpe for å ha i julekalenderen, men det hadde vært fint å få flere innspill og ideer om hva dere kjøper. Har to barn på henholdsvis 6 og 11 år. Noen som har noen linker å vise til når det gjelder selve julekalenderen?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #2 Skrevet 25. oktober 2005 tegne saker, skrivesaker, hårstrikker, små biler, brenn en cd med julesanger, godterie/pepperkaker i helgene....
SissiB Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 Gutt eller jente ???? Jeg har ofte brukt å gå innom McDonalds fra tid til annen og kjøpe enkle leker (10 kr - super billig) De har vært veldig populære å få. Kanskje ikke til en 11 åring da. Ellers skrivesaker, hårstrikker, strømper, undertøy, blader (Donald, Prinsesse blader), sjokolade, badesåper/oljer...... Generelt kan det lønne seg å ha kalenderen i bakhodet hele året, for det hender man kommer over både billige bøker og DVD'er som kan brukes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå