AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Skal på besøksdag i bhg til fredag. hva kan jeg forvente, og hva er lurt å spørre om? Anonymkode: 8e14a...c95
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 I vår bhg kan du forvente at godt over 50% av de faste ansatte er sykemeldt og generelt for lite bemanning og frustrerte/ sutrete barn. Anonymkode: 1db36...b21 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I vår bhg kan du forvente at godt over 50% av de faste ansatte er sykemeldt og generelt for lite bemanning og frustrerte/ sutrete barn. Anonymkode: 1db36...b21 Huff. Stakkars barn! Vi har heldigvis valgt en barnehage som har ett veldig lavt sykefravær, til tross for koronaårene som har vært Anonymkode: 8e14a...c95
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Jeg ville hørt med dem hvor lang tilvenningstid de ser for seg. og hvordan menyen ser ut. Anonymkode: dca57...33c 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Det vil nok variere hvor god tid de har til deg. Sykefravær kan variere fra dag til dag. Så må du tenke på hva som er viktig for deg. Jeg driter for eksempel litt i menyen Jeg ville vel spurt litt om rutiner, for å få litt innsyn i hvordan hverdagen blir for småen. Som i når spiser de, når er de ute/inne, går de på tur utenfor området, hvilke andre faste innslag har de i løpet av dagen, hva leker de typisk med, hva slags mat vil de vi skal ha med (som forbudt med nøtter og nøttepålegg, er det ok å ha med grøtpulver, osv), hva slags klær og utstyr bør man ha, sover de inne/ute, osv. Anonymkode: 864dc...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Spør hva de forventer av dere foreldre mtp tilpasning av rutiner i forkant (en dupp vs flere, hvor dupper soves i bhg, type mat og forventet selvstendighet under måltidene), hvordan kommunikasjonen går mellom hjem og barnehage, og hvordan de ser for seg tilvenning. Anonymkode: 30999...28b 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff. Stakkars barn! Vi har heldigvis valgt en barnehage som har ett veldig lavt sykefravær, til tross for koronaårene som har vært Anonymkode: 8e14a...c95 Jeg må bare kommentere dette veldig kjapt - vi har også hatt veldig lavt sykefravær, vår barnehage har ikke hatt et eneste tilfelle av corona, før nå! Jeg syns det blir feil å dømme barnehager utifra fravær nå når det stormer som verst. Tilbake til spørsmålet ditt: i vår barnehage rigger vi til alle rom vi har, plus uteområdet, det er personal på alle avdelinger, rom og utendørs. Vi forteller om hverdagen vår, hvordan vi jobber, hva hvordan hvorfor ganske enkelt. Så svarer vi på alle spørsmål som foreldre har. Det er veldig gøy , kos deg! Anonymkode: ca51e...77b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Du kan forvente ansatte som gjør så godt de kan under en lang periode med hardt press. De vil være vennlige og hyggelig 🙂 Hvis de ikke kan vise rundt så spør om dere kan gå litt rundt selv for å bli kjent. Så finn deg en plass der du kan sitte så barnet ditt selv kan bli kjent. Anonymkode: 231c9...e12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå