Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby på 10 måneder falt hardt ned på gulvet da han sto opp etter sofaen i går, dessverre resulterte det i kragebeinsbrudd. På legevakten sa de at de ikke gjorde noe med det, da det ble raskt bra igjen på de små og var en ganske vanlig skade.

Vi behandler med Paracet, men opplever at babyen uttrykker mye smerte nå en dag etterpå, naturligvis. Noen som har erfaring med dette? Når ble smertene mildere? Hvordan håndterte dere det? Babyen min elsker å krabbe, utforske, har vært høyt og lavt den siste tiden og selv om jeg har passet på skjedde dessverre dette fallet. Blir nok veldig frustrert de neste dagene både av smerter og mangel på å komme seg rundt.

Hadde satt pris på om noen kunne dele sine erfaringer, om de har opplevd dette. Forferdelig trist situasjon. 

Anonymkode: 73e7b...36c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars liten. :hjerte: 

Har dessverre ingen råd. 

Anonymkode: 4d2a0...396

Skrevet

Hatt brudd på enda mindre baby og det grodde helt fint på kort tid. Fikk litt morfin på sykehuset første to dagene deretter paracet noen dager. Kanskje spørre om å få noe sterkere om barnet har store smerter. Trøsten er at det blir nok bedring veldig snart.

Anonymkode: dcd44...299

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hatt brudd på enda mindre baby og det grodde helt fint på kort tid. Fikk litt morfin på sykehuset første to dagene deretter paracet noen dager. Kanskje spørre om å få noe sterkere om barnet har store smerter. Trøsten er at det blir nok bedring veldig snart.

Fikk litt morfin i tillegg når paracet ikke syntes å virke nok. Små doser 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk ❤️ godt å høre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uff, stakkars liten. :hjerte: 

Har dessverre ingen råd. 

Anonymkode: 4d2a0...396

Ja det er hjerteskjærende. 

Skrevet

En av fødslene til søsteren min var nærmest en styrtfødsel, og babyen var omtrent 4.5 kg...Kragebeinet ble knekt under fødselen, men ikke oppdaget før flere dager etter hjemkomst. Hun snakket med helsestasjon, og gjorde øvelser med babyen hver dag. Grodde fint etter noen uker så vidt jeg husker.

Anonymkode: eb075...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...