AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Hva er ditt beste tips for å føle seg bra og/eller se bra ut? Det kan være hva som helst! Jeg trenger å finne tilbake til den selvtilliten jeg hadde før, og trenger deres beste tips/triks/produkter/hva som helst. Et tips fra meg er iWhite tannkrem. Jeg har alltid hatt hvite tenner og fått komplimenter på det. De siste årene har jeg begynt å drikke mye kaffe og jeg så at tennene ble misfarget. Det gjorde rett og slett noe med selvtilliten min. En venn tipset meg om iWhite, og nå er tennene mine fine og hvite igjen. Et enkelt tips fra meg! Et annet tips hvis man er blondine og lett får gulskjær i håret er et annet tips å bruke blå/lillashampoo ved jevne mellomrom hvis man vil ha den kalde fargen. Jeg synes jeg passer mye bedre med en kaldere tone og det gir meg en freshere look. Det er faktisk overraskende hvor mye finere håret blir. Den beste deodoranten for å unngå svette er den røde Vichy som dere får kjøpt på apotek. Og for en superdekkende (obs: den føles litt ut som en maske) foundation som sitter hele dagen og ser flawless ut, kjøp Estee Lauder double wear. Kommer jeg på noe mer skal jeg skrive det under Anonymkode: 34bf7...c88 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Prioritere nok søvn😅 Vanskelig synes jeg, men både ser og føler meg bedre om jeg ikke har søvnunderskudd. Anonymkode: ac98b...c8a 1
flusa Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 Få nok søvn,drikke minst 2l vann daglig,bevege meg mest mulig,daglig dusj/bad,rens og stell av huden,regelmessige måltider,ha en positiv innstilling,stelle negler,sminke meg,kle meg i klær jeg føler meg komfortabel i😅da får jeg en bra dag😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå