AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Skrevet 9. februar 2022 Kranglet med kjæresten og plutselig sier han «Har du vært utro mot meg? Jeg har vært det mot deg to ganger!» Jeg svarer at det har jeg ikke og at han har til helvete å komme seg ut av leiligheten. Det virker som han blir litt rar, men sier at det var bare noe han slang ut for å se om jeg kom med noen innrømmelse, men jeg har en ekkel følelse av at han egentlig snakket sant? Anonymkode: 687fc...d4f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Skrevet 9. februar 2022 Klart han snakket snart! Det tror ialefall jeg..! Man sier ikke sånnt ! Hvor fikk han den ideen fra? Helt klart en ide han fikk og som han allerede har levd ut. Han har jo allerede ødelagt 70% av tilliten. Anonymkode: f5aa2...daa 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Skrevet 9. februar 2022 snakket sant* Anonymkode: f5aa2...daa
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #4 Skrevet 9. februar 2022 Der ble du kvitt ham. Han snakket sant. Virket sikkert litt rar av dårlig samvittighet. Anonymkode: 95f23...3f3 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Skrevet 9. februar 2022 Virker mer som han prøvde å såre deg og sa det verste han kunne kommet på. 🙈 Uansett om han sa det fordi han prøver å ta ut sinnet sitt på deg (som man ofte gjør til folk man står nære) eller om han sa det for at han ønsker å bli kvitt deg - så burde du avslutte forholdet. Han har ingen respekt Anonymkode: fb3a5...403 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #6 Skrevet 9. februar 2022 Uansett om han har vært det eller ikke, så er det utrolig skitten avhørsteknikk han bruker! Om du nå tror at han har vært utro, så kan han bare ha det så godt! Herlighet så barnslig 😱😳🙄 Anonymkode: dcca2...53c 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #7 Skrevet 9. februar 2022 Uansett så er det en rar måte å oppføre seg på. Bare det å teste kjæresten sin slik? Det hadde jeg ikke tilgitt. Anonymkode: 86dcb...01a 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #8 Skrevet 9. februar 2022 Uansett veldig aggressiv oppførsel. Hvis dette er en trofast mann, hvem vil ha slik "trofasthet"? Anonymkode: 24431...41c 2
Nymerïa Skrevet 9. februar 2022 #9 Skrevet 9. februar 2022 Folk som har vært utro to ganger bruker vel ikke å innrømme det før de er nødt. Og hvis de gjør det uten at noen har pressa dem til det, så er det vel for å lette sin egen samvittighet. Måten dette kom ut på gir ikke så mye mening hvis det var sant, spesielt ikke når han nekter for det etterpå. Men det vet til syvende og sist bare han helt sikkert. Jeg tenker at det er mest sannsynlig at han er mistroisk av natur og går rundt og grubler på om du er utro. Nesten som en tvangstanke. Og så prøver han å få deg til å bekrefte mistankene ved lureri. Du spør om det kan være sant, jeg skjønner at du lurer på det. Men synes du det han driver med er OK mot deg, bare han ikke har vært utro? For meg høres dette ut som ganske usunn oppførsel fra hans side.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Om det er sant eller ikke, så er han uansett helt skrudd i hodet. Anonymkode: 66d56...9a0 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kranglet med kjæresten og plutselig sier han «Har du vært utro mot meg? Jeg har vært det mot deg to ganger!» Jeg svarer at det har jeg ikke og at han har til helvete å komme seg ut av leiligheten. Det virker som han blir litt rar, men sier at det var bare noe han slang ut for å se om jeg kom med noen innrømmelse, men jeg har en ekkel følelse av at han egentlig snakket sant? Anonymkode: 687fc...d4f Rar ting å si,varsellamper! ! ! Anonymkode: ce453...d18
Gjest MalinDE Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 🚩 Er det en grunn til at han spør om du er utro? Har dere tillitsproblemer? Uansett veldig rart han sier det. Jeg tror det er en form for innrømmelse. Kanskje han har skyldfølelse og prøver å se om du har gjort noe galt du og. Du må nesten kommunisere med han, kanskje? Spørre han hvorfor han sa som han sa.
WonderWomaan Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kranglet med kjæresten og plutselig sier han «Har du vært utro mot meg? Jeg har vært det mot deg to ganger!» Jeg svarer at det har jeg ikke og at han har til helvete å komme seg ut av leiligheten. Det virker som han blir litt rar, men sier at det var bare noe han slang ut for å se om jeg kom med noen innrømmelse, men jeg har en ekkel følelse av at han egentlig snakket sant? Anonymkode: 687fc...d4f Han sliter med å holde sannheten inne...og nå har han sagt det 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 Hadde han ikke h ert utro ville han sakt at "han har hvert utro". Når er så spesifikk at han sier "to ganger" 🚩 Det er sannheten. Anonymkode: 9cf8d...24c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 Jeg tenker at hvis man ikke kjenner kjæresten godt nok til å vite om han lyver eller snakker sant, da har man uansett ikke noe godt forhold. Anonymkode: bcb94...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå